21-09-16

Currently

Currently, I am...


Drinking: Het is geen geheim dat ik een enorme theeleut ben, maar ik ga wel door bepaalde periodes waarin ik opeens een bepaalde smaak héél veel drink. Op dit moment ben ik weer helemaal gek op 'Caramelized Pear' van Pickwick. Het is in mijn ogen de perfecte theesmaak voor de herfst: lekker zoet, een beetje kruidig, en de perfecte thee om mee op de bank te kruipen voor een Netflix avondje. 

Reading: Ik heb jullie al mijn aankoopjes van het boekenfestijn in Utrecht laten zien, en toen ik eenmaal mijn andere boek uit had kon ik niet wachten om in één van de nieuwe boeken te beginnen. Ik besloot als eerste 'Perfect Match' van Jodi Picoult te gaan lezen. Ik ben nog helemaal niet ver, maar ik denk dat het wel een boek voor mij kan zijn! 

Waiting for...: Mijn nieuwe telefoon! Ik heb, na twee jaar met een redelijk onmodieuze LG telefoon te hebben gedaan, gisteren een nieuwe telefoon besteld mét voor het eerst van mijn leven een Internet abonnement. Ik kan het zelf ook nog niet helemaal geloven. Welke telefoon het gaat worden? De Samsung Galaxy S6! Ik ben echt zo benieuwd hoe hij gaat bevallen, maar ik denk wel goed want: hoi goede camera, helder beeldscherm, meer geheugen... Ik kan niet wachten, als het goed is komt hij vandaag.


Watching: Gossip Girl! Ergens voor de zomervakantie besloot ik om toch maar eens Gossip Girl te gaan kijken, want ik had er al ZO veel over gehoord en praktisch iedereen die hoorde dat ik het nog nooit gekeken had verklaarde me voor gek. Ik ben nou eenmaal niet erg goed in binge watchen, maar ik geniet van elke aflevering die ik kijk en ondertussen ben ik bijna bij seizoen 5 aangekomen. Ik vind het echt een heerlijke serie om bij te ontspannen en om alle andere dingen te vergeten. 

Studying: Strafrecht. Van de drie vakken in mijn minor vind ik dit zonder twijfel het meest interessante vak. Ik vind het echt zo leuk om de wettenbundels door te spitten en bepaalde arresten uit te pluizen! Het leuke aan het volgen van een minor is dat ik nu iets heel anders doe en dus ook nog vol motivatie en hernieuwde interesse zit. 

Running: In de maanden juli en augustus liep ik bijna niet hard, omdat ik aan het werk was waarbij ik veel liep en op vakantie ging. Maar zodra ik klaar was met werken had ik enorm veel zin om weer te beginnen, en dat deed ik dan ook. Ik ben van mezelf gewend dat ik periodes van enorme motivatie vaak niet heel lang volhoud, maar ik kan met trots zeggen dat ik vanaf eind augustus al 11 keer heb gelopen (minimaal 2 keer in de week in ieder geval!). Ik ben nu voor de 1000e keer weer opnieuw begonnen aan het schema voor de 10 kilometer dus ik ben erg benieuwd hoe dat gaat...

Living: Weer lekker bij mijn ouders... En dat is de beste beslissing sinds tijden geweest. Ik voel me echt weer zó ontspannen en blij! Vrijdag ga ik de grote meubels verhuizen en dan kan ik binnenkort mijn kamer thuis weer lekker opnieuw inrichten. Zo ga ik mijn tweepersoonsbed uit Groningen ook in mijn kamer zetten en ben ik nog wat andere veranderingen van plan. Zin in! 

Wat ben jij op dit moment allemaal aan het doen?