16-04-16

DE ROOMTOUR

Ongeveer twee maanden geleden stapte ik een lege kamer binnen. Ik weet niet of het mogelijk is om verliefd te worden op zo'n kale en lege kamer, maar ik wist wel meteen dat ik me er thuis zou kunnen voelen. Ondertussen woon ik alweer anderhalve maand in Groningen en afgelopen week heb ik eindelijk mijn camera mee hiernaartoe genomen, zodat ik foto's kon maken voor een roomtour. Want ik kan me voorstellen dat jullie misschien wel een beetje nieuwsgierig zijn geworden. Dus, welkom in mijn studentenkamer! 



Ik heb mijn kamer via Lisan, die ik op een bloggers meeting ontmoette zo'n anderhalf jaar geleden. We wonen met z'n vieren in huis en het is erg gezellig, maar er is ook ruimte voor privacy en me-time (want dat heb ik zo af en toe ook nodig). De kamer waar ik in woon is ongeveer 20 vierkante meter en ik ben echt blij met deze ruimte, want het staat niet bommetje vol, maar ik kan me er nog gewoon bewegen. Natuurlijk is er altijd nog wel iets dat ontbreekt in mijn kamer, maar voor nu ben ik erg tevreden met de inrichting: een fijne combinatie tussen Ikea en vintage en hout en wit. 









Ik moest wel heel erg wennen aan het op kamers wonen en het af en toe alleen zijn, maar ik moet zeggen dat ik er steeds meer van begin te genieten. Aan het begin vroeg ik me serieus af waarom ik dit wilde en ook wist ik niet of ik het ooit fijn zou gaan vinden, maar gelukkig wel! De avondjes alleen met Netflix vind ik heerlijk en ook is het fijn dat ik in tussenuren nu gewoon even naar huis kan om een kop thee te drinken of boodschappen te doen. Dat neemt absoluut niet weg  dat ik het bij mijn ouders ieder weekend ook nog ontzettend gezellig vind, maar ik zie het nu meer als dat ik twee huizen heb, en dat is fijn.

Ik ben erg benieuwd wat je van mijn kamer vindt!