30-03-16

#throwback - Italië in 2013

Ik verlang naar het gevoel van de warme, Italiaanse zon op mijn huid. Naar middagen aan het zwembad, avonden die beginnen met een lekkere Aperol Spritz en stokbrood met Italiaanse kaas. Ik wil door fijne steden lopen, ijsjes eten, en me met niet veel meer bezig houden dan bruin worden, foto's maken, en genieten van mijn familie en de Italiaanse sfeer. Nog maar drie en een halve maand en dan is het weer zo ver, maar tot die tijd blik ik graag even terug naar Italië in 2013, toen we in Empoli, in de buurt van Florence, zaten. Note to self: weer meer fotograferen in de zomervakanties want het is leuk. 










Dat was me de vakantie wel! In de eerste week zaten we op een camping in Oostenrijk waar het ook heel erg mooi was. Stiekem lijkt het me ook best leuk om weer eens op vakantie te gaan naar de bergen, want ik vond de wandelingen die we maakten nooit zo erg en wát een uitzicht heb je boven op een berg. Ik verheug me ook weer heel erg op de zomervakantie van dit jaar. We gaan nog steeds gezellig met z'n viertjes, en ook dit keer staat Italië weer op de planning. Zin in!