04-12-15

My October & November

First things first, doe je al mee met de winactie waarbij je een Scratch Map kunt winnen? Zo nee, je hebt alleen vandaag nog! Het enige dat je hoeft te doen is hier klikken en de stappen volgen. Wie weet maak ik jou morgen dan wel heel blij met het goede nieuws. 

Ten tweede, hoe kan het dat het alweer december is? Ik weet niet hoor, maar ik heb net een beetje het gevoel dat het herfst is en ineens is het over drie weken al kerst...? Maar goed, ik kwam er net achter dat ik helemaal nog geen 'My November' heb gemaakt. En, nog beschamender: geen 'My October'. Aangezien ik in beide maanden niet bizar veel op Instagram heb geplaatst vond ik het wel een goed idee om beide maanden te combineren. Op naar een geweldige maand dan maar weer! 




Aan het begin van oktober was het volop spinnen tijd. In de tuin kon je niet veilig lopen zonder dat je in een spinnenweb beklemd raakte en ook in huis kwam het veel voor dat er een griezel voorbij liep. Deze spin was de hele week al aan het chillen in zijn web toen ik besloot er een foto van te maken.

Aan het begin van oktober vierde ik samen met Suzanne onze verjaardagen voor familie en Floor. Het was een kleiner groepje dan normaal en dat was juist zo gezellig! Ik heb er echt van genoten.


Ik kreeg ook al vast wat leuke cadeautjes. 

Het weekend daarna gingen papa, mama, Suzanne en ik voor een weekend naar Texel. Ik vind dat altijd heerlijk, aangezien begin oktober wel een beetje een moment is dat ik een pauze nodig heb van het studeren en uitwaaien op een eiland is dan ideaal. Ook al was het een beetje regenachtig, we hebben heerlijk gefietst, gewandeld, gegeten en uitgerust. Texel is zo mooi! 


Texel. 


Het was misschien wel herfstvakantie voor de basis- en middelbare school, colleges gaan gewoon door. En zo gebeurde het dat ik er pas bij de bushalte achter kwam dat de bus minder vaak reed en toen moest ik nog een kwartier wachten. Gelukkig was de lucht prachtig! 

Op mijn verjaardag, 23 oktober, ging ik wel iets héél leuks doen: naar het concert van James Bay. Ik besloot niet naar college te gaan, vierde in de ochtend mijn verjaardag met papa en mama en stapte 's middags in de trein samen met Mirjam. Het concert was echt geweldig en we hebben er een gezellige tijd van gemaakt. 


Ik ga de laatste tijd bijna nooit meer sporten op de ACLO (dit jaar pas twee keer...?) en ik vergeet op de één of andere manier vaak om te hardlopen. Maar gelukkig stimuleren mooie herfstdagen me wel om te gaan en hier rende ik een intervaltraining. 

Eindelijk nam ik weer eens de tijd om mijn camera te pakken en foto's te maken. Het werkte super ontspannend en dat had ik even nodig tijdens mijn tentamenweek. 


Ik maakte deze foto in het maïsveld.

En vond deze foto terug toen ik op mijn laptop foto's aan het uitzoeken was. Het is al 3.5 jaar geleden en ik word er nog steeds zó blij van! Met mijn allerbeste vriendin Floor :)


Nog een foto van de herfstshoot.

Voor mijn verjaardag kreeg ik een e-reader van Kobo: de Kobo Glo HD. Zó blij mee! 


Annemerel schreef een motiverend artikel over hardlopen en toen moest ik wel een stukje gaan lopen. Aan het begin regende het (dus was ik extra trots op mezelf dat ik toch ging) maar aan het eind kwam het zonnetje erdoor en kon ik nog meer genieten. 

Begin van november was eindelijk mijn P uitreiking. De uitreiking zelf stelde niet bizar veel voor, maar ik was toch blij dat ik naar de officiële uitreiking was gegaan en niet gewoon mijn Propedeuse bij de balie op had gehaald. Van papa en mama kreeg ik de allermooiste bloemen ooit, die twee weken lang op mijn bureau hebben staan pronken.

Herfst essentials: een dikke trui en een sjaal waar je in kunt wonen. En mijn Daniel Wellington horloge, maar dat is eigenlijk gewoon een altijd essential.

Ik wil terug naar de zomer!

Het valt eigenlijk een beetje tegen hoe veel foto's ik heb gemaakt/geplaatst in de afgelopen twee maanden. Ik wil echt wel meer op Instagram plaatsten maar soms beleef ik gewoon geen Instagram waardige dingen... Wil je toch op de hoogte blijven van mijn spannende (haha) belevenissen, volg me dan hier!