20-11-15

WIN EEN SCRATCH MAP VAN LUCKIES

GESLOTEN

De dagen vliegen voorbij en voor we het weten is het alweer tijd voor pakjesavond en kerstmis. Daarnaast vierde ik vorige week mijn allereerste blogverjaardag. Reden genoeg om iets leuks weg te geven toch? Dat dacht ik ook! Daarom heb ik iets heel leuks voor jullie. Ik mag één van jullie blij maken met een scratch map van het merk Luckies. Klinkt dat als muziek in je oren? Lees dan zeker even verder om te kijken wat je moet doen om kans te maken op deze prijs.

In samenwerking met de webshop FonQ mag ik deze geweldige kaart weggeven. FonQ verkoopt meerdere varianten van deze kraskaart. Naast het originele formaat bijvoorbeeld ook een reiseditie. Eerlijk? Ik ben een beetje jaloers op de gelukkige winnaar, aangezien het me geweldig lijkt om de landen waar ik geweest ben weg te kunnen krassen op de kaart. Met deze kaart aan je muur kun je in één oogopslag zien welke landen je al hebt bezocht en welke landen nog niet. Het ultieme doel is natuurlijk om zo veel mogelijk landen te kunnen open krassen in je leven. Zoiets wat je reisleven leuker maakt, denk ik zo. 



De kaart die ik aan jullie mag weggeven is 81 x 58 centimeter groot en daardoor perfect voor aan je muur. Ook wordt hij geleverd in een koker waar je hem veilig in kunt vervoeren of in kunt bewaren als je er nog even geen plek voor hebt. 

Goed, genoeg gekletst. Om mee te doen, moet je het volgende doen:
  • volg mijn blog via Bloglovin' en geef dit bericht een hartje;
  • laat in een reactie achter dat je meedoet en vertel welk land bovenaan jouw travel wishlist staat. Zorg ervoor dat er een geldig mailadres in het daarvoor bestemde vakje staat zodat ik contact met je kan opnemen als je gewonnen hebt;
  • voor een extra kans mag je me volgen via Instagram, laat in dat geval jouw gebruikersnaam in de reacties achter;
  • (spread the word!)
Deze winactie loopt tot 4 december om 23:59 uur. Op 5 december maak ik de winnaar via de mail bekend (dat zou het perfecte Sinterklaas cadeau zijn, niet?).

afbeeldingen bron