15-11-15

Oh Nineteen is één jaar!

Vandaag is een speciale dag, want precies op deze dag, 15 november 2015, blog ik een jaar op Oh Nineteen. En wat heb ik een heerlijk jaar gehad. Ik ontdekte mijn liefde voor het bloggen over andere dingen dan make-up en mode en vond het ook heel leuk om mijn volgersaantal in dit jaar van 0 tot 121 te zien opklimmen. 


Hierboven zie je hoe ver ik ongeveer kom met dingen maken op de computer. Helaas, niet zo ver. Maar toch fijn dat er op PicMonkey feesthoedjes bestaan die ik mooi kon gebruiken om de letters wat op te fleuren.

Dit jaar, om even bij het onderwerp te blijven, is wel een beetje het jaar waarin ik mezelf als blogger kwijt was. En misschien ben ik dat nog steeds wel, maar waar het om gaat is dat ik geniet van ieder artikeltje dat ik schrijf en publiceer, of dat nou drie keer per week is of eens per twee weken. Het is dan ook niet mijn doel om dagelijks een artikel online te krijgen, want ik zou niet weten waar ik dat over zou moeten schrijven. Vorige week schreef ik nog over mijn twijfels over het bloggen, maar nu ga ik denk ik maar gewoon zo'n beetje door zoals ik dat al deed: gewoon bloggen over dingen waar ik blij van word en op momenten dat ik er blij van word. En dat probeer ik toch zo vaak mogelijk te doen, zodat jullie ook wat te lezen hebben :)

Ik heb dit jaar trouwens rond de 31.000 pageviews gehad. Mijn meest gelezen artikel is nog steeds mijn 'Welkom op Oh Nineteen' artikel die ik vorig jaar plaatste, en die heeft een totaal van 202 pageviews. Verder is mijn artikel die ik voor Esprit maakte over basic kleding veel gelezen. En yes, jullie vinden artikelen over studeren ook leuk! 

Zou ik deze dag gewoon als een soort oud en nieuw beschouwen? In dat geval horen er natuurlijk ook goede voornemens bij! En die heb ik wel als het op bloggen aankomt. There we go:
  • Wat meer constant zijn in mijn schrijfstijl. stijl van artikelen en kwaliteit van de foto's. Want sorry, dat ben ik niet, en het kan beter.
  • Vaker naar buiten gaan om foto's te maken. Ik kwam er laatst weer achter hoe heerlijk het is om met mijn camera op pad te gaan. Moet ik vaker doen! 
  • Een artikel maken met hotspots in Groningen. Dat wil ik al zo lang doen maar het komt er niet echt van (en ik blijf het ongemakkelijk vinden om foto's te maken in/van winkels/restaurantjes... Help?)
  • Een winactie organiseren! 
  • Opener zijn over bloggen. Als mensen naar mijn hobby's vragen, noem ik bijna nooit bloggen. Het is nou eenmaal niet zo'n voor de hand liggende en bekende hobby en ik blijf het moeilijk vinden om erover te praten op de één of andere manier.
Ok, werk aan de winkel dus! Voor nu wil ik jullie heel erg bedanken voor het lezen, reageren en volgen het afgelopen jaar. Zonder jullie... Een hele fijne zondag en veel liefs.