30-10-15

Some autumn pictures

Na twee uur lang hersenloos op een stoel zitten, Youtube video's bekijken en koffie drinken om het tentamen van die ochtend te vergeten ben ik er klaar mee en moet ik naar buiten. Ik wil fotograferen, want dat heb ik al een hele tijd niet gedaan en ik mis het, plus het is ineens prachtig weer en de bomen zijn al zo mooi herfstig gekleurd. Eenmaal thuis kom ik er helaas achter dat lang niet alle foto's zijn geworden zoals ik hoopte, maar er zijn wel een aantal die ik mooi vind, en die wil ik met jullie delen. Ook omdat ik eindelijk weer even de tijd/zin heb gevonden om wat te bloggen. Ik ben de laatste tijd ook druk met andere dingen, dus blog ik maar wanneer ik tijd en zin heb!




Verder ben ik druk met de tentamenweek en met mijn kersverse commissie (ik zit in de commissie voor het magazine van de studievereniging). Maar ik vermaak me prima!

En hoe gaat het met jou? Geniet je ook van de herfstkleuren?