06-10-15

New In: laarsjes van Aqa

Mijn lange zoektocht naar hoge schoenen/lage laarsjes eindigde zaterdag eindelijk, toen ik bij de schoenenwinkel in het dorp halfhoge laarsjes van Aqa kocht. Ik heb niet zulke makkelijke voeten (lees: lange, smalle, platte voeten én steunzolen) dus het kopen van schoenen is nooit mijn hobby. Deze laarsjes zaten echter in één keer goed en ik wist dan ook niet hoe snel ik ze moest meenemen. Ik ben er super blij mee! 






Eigenlijk waren zulk soort laarsjes ook precies waar ik naar op zoek was. Sowieso wilde ik voor karamel kleurige schoenen/laarsjes gaan, omdat die lekker draagbaar zijn (en zwart heb ik al). Deze kunnen prima bij een spijkerbroek maar staan ook erg leuk onder een jurkje. En ook fijn is dat de laarsjes losse zooltjes erin had liggen, zodat ik die makkelijk kon vervangen door mijn steunzolen. Ben ik meteen goed bezig voor mijn voeten, haha.

Wat vind jij van deze laarsjes?