11-10-15

Currently

Currently, I am...


Drinking: Jup, ook ik heb 'common white girl' trekjes... Zodra de Pumpkin Spice Latte weer bij Starbucks verschijnt, moet ik er zo snel mogelijk heen. Eigenlijk vind ik het belachelijk duur en vaak neem ik het dan ook niet, maar genieten kan ik er wel van. Afgelopen donderdag zat ik in de UB aan een opdracht te werken met een middelgrote PSL en daar heb ik bijna een uur mee gedaan. Dan heb je ook wat, right? 


Loving: De mooie rozen die op mijn bureau staan te pronken en een vanillekaars van de IKEA. Ook ben ik erg dol op mijn lekker warme trui van de H&M die ik vaak draag en ben ik super blij met mijn nieuwe laarsjes van het merk Aqa. 

Reading: Helaas heb ik al een hele tijd niet echt de rust meer kunnen vinden om er eens goed voor te gaan zitten met een boek. Super jammer, want het is wel altijd iets waar ik door kan ontspannen. Maar goed, misschien dat het snel wel weer terugkomt. Op dit moment lees ik nog steeds het boek The hundred year old man who climbed out of the window and disappeared van Jonas Jonasson. Ik vind de schrijfstijl hilarisch, maar ik moet heel erg in het verhaal komen... 

Feeling: Een beetje moe, maar vooral erg voldaan. Ik heb jullie al verteld dat ik aangenomen ben bij de commissie voor het magazine van de studievereniging, toch? Vrijdag vertrokken we met alle nieuwe actieve leden en het bestuur naar een afgelegen groepsaccommodatie in Dwingeloo waar we elkaar beter hebben leren kennen en lekker hebben gefeest. En dat allemaal in mijn heerlijke vest van de EBF (de vereniging) met mijn naam en commissie erop. Daar woon ik nu praktisch in, want het zit heerlijk. 

Listening: Op dit moment ben ik het nieuwe album van Selena Gomez aan het luisteren. Of ik er trots op ben weet ik nog niet, maar ik zag dat ze een nieuw album uitgebracht had en werd erg benieuwd. Tot nu toe vind ik het een leuk en fijn album! Oh en het album Wishes van RHODES is ook heerlijk.

Looking forward to: Morgen, want dan vieren Suzanne en ik samen onze verjaardagen voor familie en wat vrienden. En ook heb ik erg veel zin in volgend weekend, want dan ga ik met papa, mama en Suzanne er heerlijk een weekendje uit naar Texel. Ik hoop dat ik geen studieboeken mee hoef te nemen, want ik ben onwijs toe aan even nietsdoen. Ook heb ik véél zin in mijn verjaardag op 23 oktober (nu weten jullie allemaal dat ik dan jarig ben joe) want dan ga ik met Mirjam naar het concert van James Bay in de HMH (en daarna blijven we in Amsterdam slapen). Kan niet wachten!!! 

Craving: pepernoten... 

Wat ben jij op dit moment allemaal aan het doen?