20-09-15

Herfst Shoplog (Stockholm en Groningen)

Shoppen is iets dat ik niet perse geweldig vind om te doen, maar waar ik, als ik in de juiste stemming ben en op een plaats met veel leuke winkels en met veel leuke collecties, toch best van kan genieten. Toch blijft het lastig om veel leuks te vinden. Misschien omdat ik een beetje tussen twee stijlen in zweef...? Aan de ene kant begin ik wel wat meer van chique te houden, maar ook weer wat meer casual. In ieder geval heb ik de afgelopen maand een aantal leuke dingen (spoiler alert: veel blousejes) gekocht en die wil ik graag laten zien. 



Blouse: Soaked (V&D)





Blouse: H&M Divided

Blouse: S. Oliver (V&D)


Blouse/top: Zara 


Trui: H&M

Zoals je kunt zien ben ik flink losgegaan met het kopen van blouses. Die heb ik voorlopig wel even genoeg... De jacht gaat nu nog verder op een aantal fijne broeken en wat t-shirts en andere shirts met lange mouwen. Herfstproof kleding dus! Verder ben ik niet goed in dingen vertellen over mijn aankoopjes dus het lijkt me het beste als je het zelf gewoon rustig bekijkt... 

Fijne zondag!