02-08-15

Zomerse Instagram accounts

Hoog zomer, right? Ik weet natuurlijk niet precies hoe het weer in Nederland is op het moment dat jullie dit lezen, maar nu ik dit schrijf regent het pijpenstelen en het lijkt ook voorlopig niet droog te gaan worden... Helaas! Maar je moet toch op de één of andere manier het beste uit je zomer halen. En wat is er nou leuker dan te zwijmelen bij zomerse foto's op bijvoorbeeld Instagram? Vier zomerse Instagram accounts op een rijtje. 

amy_stone


Over een mooie Instagram feed gesproken... Deze meid kan er wat van! Ik word heel erg blij van haar foto's van bloemen, zee, eten en fijne plekken om te zitten. Dit account zorgt echt voor instant happiness. 

gh0stparties


Ik ben al tijden niet écht gek meer op beautyproducten en make-up (als in: ik gebruik niet veel make-up meer), maar van de beauty foto's die Kate op Instagram plaatst word ik altijd wel warm. Naast dat ze een geweldige blog heeft, plaatst ze op Instagram ook hele mooie foto's van uiteenlopende dingen, zoals beauty, interieur en... eten. All I need. 

ezgipolat


De Instagram van Ezgi is niet per se alleen zomerproof, maar eigenlijk geschikt voor ieder seizoen. Ik vind het moeilijk om te omschrijven waarom ik haar foto's mooi vind, maar ze geven me een goed gevoel en ik vind de kleuren meestal perfect. Ook reist Ezgi veel, en dat levert natuurlijk altijd goede plaatjes op. 

cupofcouple


De foto's die deze twee mannen plaatsen hebben altijd een speels perspectief, waardoor het anders dan anders is. Ze reizen veel, en de foto's die gemaakt worden over de hele wereld zorgen ervoor dat ik zo snel mogelijk in een vliegtuig wil stappen naar een mooie bestemming. Zeker een aanrader om te volgen. 

Vertel, welke Instagrammer geeft jou een zomers gevoel?