05-07-15

summer vibes: nieuwe bikini, festival en vakantie

Ik kom net onder de ijskoude douche vandaan om af te koelen en met een zomers muziekje op de achtergrond voel ik de zomer. Het zomergevoel is compleet met temperaturen boven de 30 graden en met ijskoude Radlers en barbecues. Ook is dit weekend een heel leuk festival in de buurt (FestivalDerAa) waar ik het hele weekend te vinden ben. Verder heb ik gister een nieuwe bikini gekocht en ik kan niet wachten om ermee aan het zwembad te liggen. Vandaag een soort persoonlijke update waarin ik jullie over al deze dingen meer vertel.


nieuwe bikini

Vrijdag ging ik sinds een paar jaar weer eens naar het openlucht zwembad in het dorp naast mijn dorp. Het was echt zo fijn om lekker af te koelen in het koude bad en om een boekje te lezen in de zon. Maar... mijn bikini van vorig jaar die ik eigenlijk ook dit jaar wilde dragen zat voor geen meter meer. Daarom ging ik maar even naar de sportzaak in het dorp waar verbouwingsuitverkoop was, en daar kocht ik de bikini die je hierboven ziet. Het is van Protest, en ik ben er super blij mee. I love streepjes! 


festivalderaa

FestivalDerAa is een super leuk festival dat op vijf minuten fietsen vanaf mijn huis elk jaar wordt gehouden. Het is dit jaar voor de vijfde keer, en ik was er twee jaren niet geweest. Het is zo ontzettend hipster en leuk! Er hangt een hele goede sfeer, er is een crêpe kraam en een steek-ijs kraam, er komen leuke artiesten en ik kom allemaal mensen tegen die ik ken. Toen de line-up bekend werd gemaakt kwamen Floor en ik erachter dat The Kik ook zou komen. Dit is een bandje dat we allebei heel leuk vinden, dus daar moeten we natuurlijk heen. Maar waarom zouden we eigenlijk niet gewoon een weekendkaart kopen en alle drie de dagen gaan? Dus dat deden we. Vrijdagavond en zaterdagavond waren allebei al heel erg leuk (vooral de show van The Cool Quest) en ik heb ook heel veel zin om vanmiddag weer te gaan. Lekker swingen met het zonnetje erbij en een crêpe.


just rub that scrub

Bij de Big Bazar kocht ik een paar weken geleden een scrub van Skin Treats. Het ruikt naar suikerspin en is heel fijn spul. Ik geloof dat ik er €2 voor betaalde, heel fijn! Het schijnt dat je bruine kleurtje langer blijft zitten als je regelmatig scrubt, dus dat ga ik maar doen. Ik word niet snel bruin dus het kleurtje dat ik krijg wil ik ook zo lang mogelijk vasthouden natuurlijk.

en verder...

Er is nu dus ook Radler met appelsmaak en die heb ik geproefd. Ik vind het super lekker! Best wel anders dan de citroen variant, maar alsnog heerlijk verfrissend. Ik ben deze week ook weer begonnen bij de Albert Heijn en het voelt alsof ik nooit weg ben geweest (terwijl ik dus een half jaar er niet gewerkt heb). Ik vind het leuk! Morgen moet ik van 7 tot 17 uur en daar zie ik stiekem best een beetje tegen op, maar het is vast zomaar voorbij. Ook al ben ik veel aan het werk, het voelt zo erg als vakantie. Ik voel me niet langer schuldig als ik de hele middag siësta houd in de schaduw en doe super leuke dingen. 

Heb jij een goed zomergevoel?