28-07-15

Nieuwe oortjes van Marley + iPod Favourites

Mijn iPod Nano is iets waar ik niet zonder kan. Ik hou erg veel van muziek, en door mijn iPod kan ik altijd onderweg een muziekje opzetten. Ook gebruik ik het altijd tijdens het hardlopen, omdat ik op die manier niet mijn telefoon hoef mee te slepen. Ik deed al tijden met de standaard Apple oortjes die ik bij m'n iPod kreeg, maar die begonnen nu toch echt uit elkaar te vallen. Terwijl ik naar de oordopjes in de stelling stond te staren gaf de verkoper me het advies om dopjes van House of Marley te nemen. Dus dat deed ik.




Ik had ook al veel goede dingen gehoord over dit merk, en toen ik ze in het echt zag bleken ze ook nog eens heel mooi en hip te zijn. En, vertelde de verkoper, het snoer raakt bijna niet in de knoop. Daar zeg ik natuurlijk ook geen nee tegen, want dat is echt altijd mijn probleem met oortjes... Ik koos voor deze witte met hout en blauw. Oordopjes van House of Marley zijn eco-vriendelijk, en dat vind ik ook mooi meegenomen. Bovendien zit er 2 jaar garantie op. Duur waren ze niet, want de prijs is €19,95 (en bij de Expert waren ze in de aanbieding voor €14,95). De muziek klinkt ook erg goed, wat niet onbelangrijk is. 

Toen ik toch bezig was met mijn iPod besloot ik een selectie te maken van favoriete nummers/artiesten op mijn iPod en die in een Spotify afspeellijst te zetten. Ik moet zeggen dat dat best moeilijk was, en er zijn ook nog genoeg dingen die ik heel leuk vind maar waar ik geen ruimte meer voor had. Hieronder kun je de afspeellijst aanklikken, en vervolgens kun je 1 uur en 59 minuten lang genieten van mijn muziekstijl... 



Ik ben erg blij met mijn nieuwe oordopjes en ze komen precies op het goede moment zo vlak voor de vakantie. Ik hoef niet erg lang te reizen aangezien we met het vliegtuig naar Rome gaan, maar al met al is het toch nog 2,5 uur vliegen, wachten op het vliegveld en 2,5 uur in de trein... Dan komen deze oordopjes goed van pas. Nu nog een lading nieuwe muziek erop en dan ben ik, en mijn iPod, er helemaal klaar voor. 

Wat is jouw favoriete muziek van je iPod/telefoon/...?