21-07-15

My July (pt. 1)

De vakantie is volop aan de gang, en ik breng heel wat uren door bij de Albert Heijn achter de kassa. Ik vind het heerlijk om eindelijk weer wat geld te verdienen. De overige tijd geniet ik lekker van de vrijheid. Nog een week en een dag en dan ga ik naar Italië, en omdat ik dan weinig tijd heb om een 'my july' verslag te maken, besloot ik het even op de volgende manier te doen: vandaag een verslag van de eerste drie weken van juli en dan na de vakantie gewoon een verslag van de vakantie. Plan? Plan! Deze weken was ik - zoals ik al zei - aan het werk, chillde ik in de tuin, ging ik naar het meer met Floor en ook nog een keer met Suzanne, bezocht ik het Festival Der Aa en deed ik nog wat dingen.



Juli dag 1, en ik begon de maand goed met Nutella en de best gelukte bananenpannenkoek OOIT tevoren. Ik had de hele ochtend gewerkt en daar ging ik lekker van bijkomen met deze perfecte lunch. 

Dit was in de week van dé hittegolf, dat de enige plek waar je kon zitten lekker in de schaduw was. Floor haalde me op van het werk, we kochten stokbrood en aardbeien en meloen en ploften neer aan het Zuidlaardermeer. Zwemmen deden we niet, maar chillen deden we wel. 

Selfie met de nieuwe iPhone 5s van Floor. Die maakt me toch mooie en scherpe foto's! Ik ben dol op deze foto en op deze meid. 

Mijn favoriete waterijsje = een raketje. Ik kan er geen genoeg van krijgen en het is natuurlijk de perfecte oplossing tegen warmte. 

Ik hou ook heel veel van Radler, maar de appelvariant had ik nog nooit geproefd. Maar ik vind het super lekker! Toch blijft citroen denk ik wel mijn favoriet, maar voor de verandering is appel ook erg lekker. Je proeft het bier iets beter. 

Dit gebeurt er als Suzanne en ik wilde plannen hebben om te koken: we halen een pizza in de supermarkt... We besloten een verse pizza bij de Jumbo te kopen en die was lekker (sorry voor het vele eten in deze post). 
Klaar voor het Festival Der Aa. Rode lipstick, shorts en een lekkere blouse. Ik had er zin in 

Het witte schoenen team is aanwezig, haha. Ik ging de eerste avond met alleen Floor, en de tweede en derde dag kwam Suzanne ons ook vergezellen. Er hing zo'n goede hipster vibe, ik werd er helemaal gelukkig van. We hebben ook leuke artiesten gezien, onder andere The Kik, The Cool Quest, Kovacs en The Cosmic Carnival Express.

Selfie met Floor haar fancy iPhone 5s part 2. Ik ben ook heel erg dol op deze foto trouwens. En ik lijk er bruin maar in het echt valt dat tegen hoor, wees maar niet bang.

Nieuwe bikini, yes! Ik heb hem al gedragen toen ik naar het meer ging met Suzanne dus ik heb er in ieder geval al in gezwommen, maar ik kan niet wachten om hem fulltime te dragen in Italië hihi.

Nadat we twee dagen op het Festival de crêpe kraam hadden weten te ontwijken, konden we het zondag echt niet meer langer weerstaan. Ik nam een crêpe met banaan, noten en honing. GODDELIJK! 

Ik leende On Top van Anna Nooshin van Soesja, dus ik kon eindelijk het verhaal van haar lezen. Ik vond het inspirerend. Daar hoorde natuurlijk een coole Instagram foto bij. En heel leuk is dat Anna op mijn foto reageerde *fangirlmomentje*


Deze foto is wel een klein beetje heel erg lelijk, maar het omschrijft de activiteit: fietsen. Suzanne en ik gingen lekker op de fiets naar Haren naar de Action, om wat toiletartikelen in te slaan alvast voor de vakantie. We haalden ook een ijsje, jam. 

Onze muur en het plafond werd geverfd, dus zag onze woonkamer er de hele week zo uit... Dit was ook in de week dat het helemaal niet zulk lekker weer was, dus zaten we 's avonds heel zielig in een lege kamer. Je moet wat, je moet wat... 

Ik ben nog steeds best wel gek op deze 'chillbroek' van de C&A. Hij gaat ook gewoon weer mee op vakantie dit jaar, want voor 's avonds in Italië is zo'n broek heerlijk, maar een spijkerbroek veel te warm en dik.

Ik kocht twee t-shirts bij de HEMA, waaronder dit t-shirt. 

Ik besloot wat foto's te bestellen bij Printic, zodat ik die op mijn deur kan hangen. Het is wel tijd voor wat recentere foto's. Ik heb ze nog niet kunnen ophangen helaas, maar dat kan nog wel.


Aaah, wat heerlijk als het zomerse weer zich laat zien. Aangezien het plekje aan het Zuidlaardermeer waar ik toen met Floor was me heel erg goed was bevallen, sleurde ik Suzanne mee om er te chillen. Dit keer zijn we wel gaan zwemmen, ondanks de plakkerige bodem. Eigenlijk is het zo bijzonder dat er zo'n mooi meer vlak bij ons huis zit.


Het was alweer een tijdje geleden dat ik ging hardlopen, maar vorige week had ik er echt veel zin in! Ik deed een pittige intervaltraining van 5x8 minuten met 3 minuten wandelpauze tussendoor. Ik was dus bijna een uur onderweg en er stond 7.77 kilometer op de teller, bam! 


Als ik avocado eet ben ik gelukkig. En zoek de koffie op de grond haha, daar had ik ook veel behoefte aan na het werken. 


Floor vroeg of ik meewilde naar Utrecht omdat ze een nieuwe broek wilde kopen bij de Monki. Helaas reed de trein maar tot Amersfoort dus gingen we gewoon naar Amsterdam. We waren er pas rond half 2, en veel meer dan wat winkels bezoeken hebben we niet gedaan, maar het was toch nog erg gezellig. Ik kocht het jurkje dat je hierboven ziet bij de Topshop. 


Ik doe mee met de readathon van Oh My Book (ook al ga ik niet echt lekker), en voor de eerste dag stond er een bookrainbow challenge op het programma. Ik vind de mijne best goed gelukt. 


Vrijdagochtend toen ik wakker werd en uit mijn raam keek (dit was half 7 's ochtends) zag ik dit. Echt super mooi hoe de zon in van die banen door de wolken komt. 


Mijn zaterdag bestond zo ongeveer uit twee delen: werken en chillen in de zon. Ik heb de hele middag in mijn bikini in de zon gelegen terwijl ik Will Grayson, Will Grayson van John Green aan het lezen was. Ik vond het een erg leuk boek! 

Zondag gingen we oma bezoeken op Texel, die daar op vakantie was. Deze foto maakte papa van Suzanne en mij op de boot. 

Dat waren de eerste drie weken van juli! Misschien, als ik genoeg foto's heb, maak ik volgende week nog een verslagje, maar ik denk het niet. Ik wil trouwens wel proberen vooruit te bloggen voor de vakantie.