05-06-15

nieuwe Daniel Wellington strap

Sinds ik mijn Daniel Wellington horloge vorig jaar voor m'n verjaardag kreeg (8 maanden geleden) ben ik er nog steeds verliefd op. Elke keer als ik er naar kijk word ik blij, hoe lang ik het ook draag. Ik hou van het klassieke klokje, de duidelijkheid van de wijzers en gewoon van de hele stijl... Ik had sinds oktober een zwart leren bandje, maar toen de zomer dichterbij begon te komen begon het te kriebelen om een tweede bandje bij mijn zeer geliefde horloge te kopen. Na lang twijfelen besloot ik voor een stoffen bandje met wit en donkerblauw te gaan. Het is de 'classic glasgow'. Natuurlijk wil ik deze even aan jullie laten zien, omdat ik er zo blij mee ben.


Ik vind het echt heel leuk dat ik nu twee totaal verschillende bandjes heb - maar ik vind ze allebei heel erg mooi. Nu kan ik lekker afwisselen. Ik ben niet van plan om elke dag van bandje te gaan wisselen, daar is het me iets te veel gedoe voor, maar eens in de zoveel maanden, als ik weer toe ben aan een nieuwe look kan ik simpel de bandjes verwisselen.

Ik heb het bandje gekocht bij een juwelier in Groningen, Brandfield, omdat ik in dat geval geen verzendkosten hoefde te betalen (en op de Daniel Wellington site wel) en omdat ik altijd probeer zo veel mogelijk in een echte winkel te kopen. Ik betaalde €25, wat de algemene prijs is voor dit bandje.