01-06-15

my may

Dat was mei alweer. Hoe vaak moet ik nog vragen hoe de tijd in vredesnaam zo snel kan gaan? Het was qua weer misschien niet helemaal zoals iedereen gehoopt had, maar ik heb me ondanks dat prima vermaakt en ik heb de keren dat het lekker weer was volop genoten van het zonnetje. Ik ben een dag naar de Veluwe geweest, een weekend naar Texel, ik was bezig met mijn studie en blog, en zo nog wat meer... Kijk maar mee naar de foto's!



Laten we dit artikel maar meteen beginnen met twee selfies, dan ben ik daar maar weer vanaf ;) Het is puur toeval dat ik twee selfies maakte en tussendoor geen andere foto's, haha. Links was een selfie tijdens het studeren toen ik ondanks de studieboeken toch blij was, rechts een selfie van vlak voor we een dagje naar Putten zouden gaan.

Ik schreef een artikel over een jaar geleden versus nu, en wat er in de tussentijd allemaal veranderd en gebeurd is. Ik ben echt gegroeid op sociaal / persoonlijk vlak, en daar ben ik best een beetje trots op. 

We gingen naar het Nationaal Park de Hoge Veluwe, en papa zette mama en mij op de foto op onze leuke fietsen.



Helaas, ik had twee woensdagavonden achter elkaar een midterm en deze foto is gemaakt tijdens het leren voor International Economics. Ik heb daar een 8 voor gehaald, en voor die andere een 9.4. Nerd alert, ik weet het.


Shoppen met Suus a.k.a lunchen bij Bagels en Beans en een Froyo eten bij Pure Frozen aan de Vismarkt in Groningen. Ook kocht ik wat basics, twee zwarte t-shirts, een wit hempje en een kokerrok van de H&M. Ik ga daar heel misschien nog wel een outfit mee maken. 


Ik hou zo veel van buiten leren, het is heerlijk! Ik had het hele weekend gewerkt en had in het weekend dus geen tijd om te leren voor deze midterm, dus heb ik in één dag op maandag alles in mijn hoofd gestampt terwijl ik lekker buiten zat in het zonnetje. En het cijfer mocht er zeker wezen, zoals je hierboven kunt lezen. 

Mama werd 50, en als verrassing hadden wij en een vriendin van haar geregeld dat ze op een trekker mocht rijden. Ze vond het geweldig, en ik kon het niet laten om ook even in de grote trekker te zitten (je bent een Groninger of je bent het niet) en toen werd deze Polaroid gemaakt. 


Aanschouw: de kokerrok! Ik moest voor mijn studie een tijdje geleden in Business Formal en daarvoor had ik zo'n rok in het zwart gekocht. Die vond ik heel leuk staan, maar toch wel een beetje te netjes. Daarom kocht ik hetzelfde model ook met dit printje. 

Ik ging bij Floor eten en daarna naar Pitch Perfect 2. Ik kwam erachter dat Floor al heel lang niet verschenen was op mijn Instagram feed, maar de selfies die we maakten waren totaal niet Instagram-waardig. Deze spiegelfoto kan er nog net mee door. 


Samen met papa, mama, Suzanne, oma en mijn tante ging ik in het Pinksterweekend naar Texel voor drie dagen. Ik wilde helemaal niet veel meenemen, maar toen mama me deze ontzettend grote sporttas gaf heb ik hem ook maar zo vol mogelijk gepropt. 

Selfie in de auto, oh yeah.


Mama, Suzanne en ik gingen de eerste avond al een stukje fietsen omdat we de zee graag wilden zien. Ik vind deze foto echt schattig.

De zee <3



Over mijn hardloopavontuur op Texel hebben jullie al kunnen lezen. Het was heerlijk! 


Mango met druifjes als een gezonde snack na het hardlopen. Ik vind mango zo lekker, en druiven trouwens ook.

De laatste dag gingen we lunchen bij Paal 17, onze favoriete plek op Texel. Het zonnetje scheen, mijn broodje was heerlijk, dus het was redelijk perfect te noemen. 

Dit is het heerlijke broodje waar ik het net over had, bij Paal 17 in de Koog. Als je op Texel bent en deze strandtent nog niet kent, ga er zeker heen! Ook voor avondeten is het heerlijk. 

Zaterdag was een lekker blogdagje. Eigenlijk wilde ik leren, maar dat deed ik weinig.