12-06-15

ik heb vakantie! + blogpost tips

Ik heb vakantie! Ik kan het echt op geen enkele manier geloven. Gisterochtend had ik mijn laatste tentamen en hoewel dat niet heel goed ging, weet ik wel bijna zeker dat ik geen herkansingen heb (ik hoefde namelijk maar een 3 te halen, haha). Altijd aan het begin van de zomervakantie moet ik heel erg wennen aan het idee. Ik heb zo lang achter elkaar vroeg opgestaan, elke dag geleerd en dingen moeten doen, dat het heel vreemd is dat dat nu over is. Maar... ik ben super blij dat ik nu de periode van vrijheid, zon, ijsjes en leuke dingen doen tegemoet ga. Gisteren kwam er geen blogpost online, omdat ik me echt op m'n tentamen moest focussen van mezelf. Vandaag maak ik het dus een soort van goed door om half 10 alsnog een blogpost te typen. In dit artikel geef ik een random update en deel ik een aantal blogpost tips met jullie. 



Ik werd vanochtend alsnog om half 8 wakker, omdat ik nog heel erg in een vroeg opstaan en leren ritme zit. Maar ik doe wel lekker lui. Nu ik dit typ (half 10 dus) zit ik lekker met een kopje thee in mijn pyjama, en ik heb net lekker wat blogjes gelezen en youtube filmpjes gekeken. Ik hou van vakantie! Nu heb ik lekker de tijd voor alles wat ik wil doen. En het weertje is ook nog eens perfect, dus ik ga straks lekker tannen.

Er komt deze week een artikel waarin ik mijn zomerplannen vertel. Dit weekend wil ik heel veel bloggen en vooruit plannen, zodat ik niet steeds op de avond van tevoren een artikel uit m'n mouw hoef te schudden. Maar in de tussentijd wil ik met jullie een aantal blogartikels delen van andere bloggers. Klik op de titels om naar het artikel te gaan! 

Hotspots Groningen - Sisters and the city

Ik vind het altijd leuk als bloggers over 'mijn' stad schrijven. En in dit geval was het helemaal leuk, omdat Marlissa hotspots in Groningen deelde. Ik kende een heel aantal nog niet, en dat vind ik alleen maar heel leuk.

Zo kom je de laatste weken voor de zomer door - Streets Ahead

Dit artikel kwam echt als geroepen de dag voor mijn laatste tentamen. Soms heb je gewoon even een duwtje in de rug nodig tijdens de laatste loodjes! 

Ik vind het altijd onwijs leuk om de kamer van andere studenten te zien. Lisa haar kamer is super leuk ingericht! 

Summer reading - Annemerel

Ik vind het het allerleukst om te lezen als het lekker weer is en ik in shorts in het zonnetje kan liggen. Annemerel deelt in de zomer elke zondag een zomers boek, en ik vind het heel erg leuk om op die manier inspiratie op te doen voor leuke boeken. 

5 originele manieren om je vakantie vast te leggen - Last Days of Spring

Marlous deelt hele leuke tips om je vakantie op een originelere manier vast te leggen dan je normaal gesproken doet. Als je binnenkort op vakantie gaat (of als je thuisblijft en het graag op een leuke manier wilt vastleggen) kan ik je zeker aanraden om dit artikel te bekijken.

Met deze artikelen komen jullie de dag wel door denk ik zo. Ik ga lekker in de zon liggen nu. Als ik toch vakantie heb, moet ik er ook maar flink van genieten. Morgen staat er weer gewoon een artikel online om 6:00, promised