18-06-15

current favourites #2

Van die producten en dingen die een belangrijke rol spelen in je leven op dit moment. Die je constant wilt gebruiken en waar je wel naar moet kijken, dat zijn favorieten. Ik heb voor vandaag een aantal van die favorieten verzameld. Van favoriete tijdschrift tot favoriete theesmaakje. 

favoriete magazine



Sinds de Linda Meiden een paar jaar geleden voor het eerst uitkwam heb ik geen nummer gemist. Ik vind het zo'n leuk tijdschrift, net als de Linda zelf eigenlijk. Aangezien het maar één keer per drie maanden uitkomt vergeet ik altijd dat ik het heb, en als het dan weer op de mat valt ben ik heel erg blij. Er staan altijd interessante mensen en dingen in, en ik vind de layout en schrijfstijl ook heel leuk. 

favourite writing materials 



Plannen en lijstjes maken is net wat leuker met kleurtjes. Ik gebruik dus sinds kort kleurtjes voor in mijn agenda en voor lijstjes met blogideeën. Ik heb ze wel een beetje te laat gekocht, aangezien ik nu niks meer hoef te doen voor m'n studie, maar het blijft leuk. 

favourite accessory 



Mijn nieuwe strap van Daniel Wellington blijft favoriet. Ik vind deze toch wel wat geschikter voor de zomer dan de zwarte leren die ik ook heb. Het staat ook gewoon heel leuk en zomers. Ik heb er dan ook nog geen moment spijt van gehad dat ik voor dit bandje heb gekozen. 

favourite new shoes 



Ik wéét dat Birckenstocks niet de meest mooie, charmante slippers ooit zijn, maar ze zitten zo lekker dat ik niet zonder kan. Toen ik vorig jaar na de zomer mijn tweede paar die ik versleten heb weggooide, nam ik mezelf voor dat ik geen nieuwe meer zou kopen dit jaar. Maar ja, ik heb niet de makkelijkste voeten en ze lopen zo lekker! Ach, eigenlijk hoef ik me ook niet te verontschuldigen. Nieuwe Birckenstocks, dus. 

favourite tea flavour


Ik hou echt heel veel van thee, en in de zomer kies ik vaker voor groene thee dan voor zwarte thee, omdat dat de dorst veel beter lest en goed is voor je huid en lichaam. De Jasmine Strawberry thee van de Albert Heijn is mijn favoriete thee ever.

favourite workout


Als je maar vijf minuten hebt, maar toch je buikspieren even goed wilt trainen, moet je echt een keer de 5 minute flat abs van Blogilates doen. Ik doe dit de laatste tijd bijna iedere avond, en het helpt echt om mijn buik wat strakker te maken. Ik vrees dat een echte getrainde buik nooit iets is dat ik ga hebben (ik heb er te weinig motivatie voor) maar deze vijf minuten kan ik nog net aan.

Wat is jouw favoriet op dit moment?