06-06-15

blauwe regen

Het is zomer, eindelijk! Ik vond de dag al perfect toen ik om 9 uur 's ochtends met blote benen en een zonnebril naar de bus fietste, en toen ik een ijsje ging eten en 's avonds de bbq aanging, had ik weer helemaal dat perfecte zomergevoel terug. Het is misschien nog een beetje wennen dat het weer warm is, maar ik zie er de voordelen wel in. Nu kan ik helemaal niet meer wachten tot de zomervakantie (nog een week!). In de zomer is onze tuin ook altijd zo mooi, en helemaal nu de blauwe regen in bloei staat. Ik kon het niet laten om er even wat foto's van te maken gewapend met mijn 50 mm lens. 



Vandaag even een kort artikeltjes met alleen foto's, zodat jullie lekker van het weer kunnen genieten met een ijsje/Radler/limonade in je hand. Fijn weekend iedereen!

Ben jij ook zo blij dat het weer zomer is?