15-06-15

25 dingen die me blij maken

Een goed begin is het halve werk, toch? En daarom ben ik deze week met een blij artikel waarin ik 25 dingen deel waar ik op dit moment blij van word of dankbaar voor ben. Ik vind het heel belangrijk om ook stil te staan bij de kleine dingen en bij momenten die erg vanzelfsprekend zijn. Juist de dingen die we heel normaal vinden verdienen af en toe even de aandacht.



25 dingen die me blij maken:
  1. Een week te vroeg vaderdag vieren omdat Suzanne er volgende week niet is en papa daarmee heel erg verrassen.
  2. Alle tentamenstress eruit rennen en het vrije, energieke, rustige gevoel dat daarna komt. 
  3. Dat ik zomervakantie heb! Ik moet er nog steeds aan wennen, maar ik begin me al minder schuldig te voelen als ik uren blogs aan het lezen ben en Youtube video's aan het kijken ben. 
  4. Elke dag bloggen in juni. Het bevalt tot nu toe heel erg goed en ik vind het heel leuk om meer bezig te zijn met bloggen. 
  5. Barbecueën 
  6. Dat ik over twee dagen naar Rotterdam ga om daar te chillen met Lisa. Ik ben één keer in Rotterdam geweest en toen vond ik het niet zo'n geweldige stad, maar ik wil het toch maar een tweede kans geven. Lisa gaat me de echte Rotterdam experience geven. 
  7. Veel tijd hebben om te lezen. 
  8. De workouts van Blogilates. 
  9. Een net verschoond bed en geschoren benen. 
  10. Het nieuwe album van Florence + The Machine. Ik heb dat eigenlijk nooit eerder geluisterd, maar sinds dit album uit is kan ik niet stoppen met naar hun muziek luisteren. Ik vind het geweldig! 
  11. Een fietstochtje op vrijdagavond door het prachtige Drentse landschap. 
  12. Dat mijn haar nu al een stuk langer is. Ik ben bezig met het te laten groeien, en dan niet super super lang, maar gewoon tot net onder mijn schouders. Ik kan het nu al in een lelijk knotje, en dat is fijn! 
  13. De nieuwe Linda Meiden.
  14. Zomerfruit. Aardbeien, meloen, nectarines, kom maar door. In de zomer eet ik ook altijd veel meer fruit dan in de winter. 
  15. De plannen die ik heb voor de zomervakantie. Zeker nu het wat dichterbij komt en we de plannen voor Italië ook wat verder aan het uitwerken zijn kan ik helemaal niet wachten.
  16. Naar de boekwinkel gaan om de nieuwe Powerfood van Rens Kroes en On Top van Anna Nooshin te bekijken en meteen drie andere boeken tegenkomen die ik ook op m'n wishlist zet. Wat me dan weer minder blij maakt is dat ik geen geld heb om dit te kopen. 
  17. Met Radler en stokbroodjes en studievriendinnen chillen in het Noorder Plantsoen in Groningen. 
  18. De internetversie van Whatsapp. Ik gebruik het echt heel erg veel als ik een lang verhaal heb en te lui ben om het op m'n telefoon te typen of als ik ondertussen aan het bloggen ben. Het is zo makkelijk om heen en weer te schakelen op de laptop. 
  19. Dat ik de 100 volgers gepasseerd ben op Bloglovin'. Dankjulliewel! 
  20. Nieuwe Birckenstocks. Misschien niet de meest charmante slippers ooit, maar ze lopen tenminste wel heel erg lekker. Daar kan ik wel mee overleven in alle mooie Italiaanse steden.
  21. Raketjes ijsjes. 
  22. Hoe gezellig het thuis altijd is. 
  23. Studenten OV dat ook al heb ik al vakantie gewoon nog even een maandje geldig is. Gratis reizen is echt ge-wel-dig, en zo kom ik nog eens ergens! Awesome. 
  24. Dat ik mezelf kan zijn.
  25. Shorts en rokjes en jurkjes kunnen dragen zonder het koud te hebben. Eindelijk!
Wat maakt jou blij op dit moment? Fijne week!