14-05-15

currently

Currently, I am...



Drinking: Caramel Macchiato van Starbucks. Ik ga eigenlijk bijna nooit meer naar Starbucks, alleen op momenten dat ik vind dat ik het verdien om een duur drankje te kopen. Vandaag was het dus zo ver, en toen ik nog 20 minuten moest wachten op het station liep ik doodleuk naar de Starbucks om daar €4,15 uit te geven (veel te veel geld) aan een lekkere koffie met karamelsmaak. Jum! 

Loving: het weertje. Ik ben zo blij dat het eindelijk welverdiend lente genoemd kan worden. Het is misschien nog frisjes, maar het zonnetje schijnt en daar word ik al heel erg blij van. Maandag heb ik de hele dag buiten in de zon/schaduw zitten leren, en dan vind ik leren dus helemaal niet vervelend. En als ik in de ochtend al de zon in mijn gezicht heb schijnen, weet ik dat het een mooie dag gaat worden.

Listening: James Bay, all the time! Ik ontdekte zijn muziek een paar maanden geleden, en ik werd op slag verliefd op zijn stem/nummers/muziek. Geweldig! Ik kan het blijven luisteren, en het verveelt tot nu toe nooit. Ook is het perfecte studeer-muziek vind ik. Wel een klein beetje energiek, maar niet te veel op de voorgrond. 

Stressing: Ik stress een beetje om alle deadlines die nu wel heel dichtbij komen, om mijn nieuwe baan in de bediening waar ik nog heel erg aan moet wennen (en wat ik de vorige keer niet zo'n succes vond) en gewoon om alles. Stress is stom, helemaal omdat het meestal nergens op slaat. Gelukkig helpt het zonnetje om me beter te laten voelen.

Eating: een heerlijk gebakken eitje met ham. Ik hou er zo van om om 11 uur vrij te zijn, omdat ik dan lekker thuis kan lunchen. Ik maak er altijd wat 'speciaals' van: een gebakken eitje, tosti, avocado, bananenpannenkoeken... Maar net waar ik zin in heb dus! Maar aangezien ik nog moest leren ging ik voor een power lunch.

Looking forward to: volgend weekend! Ik ga het hele pinksterweekend heerlijk naar Texel met papa, mama, Suzanne, oma en mijn tante. Ik heb z├│ veel zin om er even lekker uit te zijn, langs het strand te lopen, te chillen... 

Reading: een studieboek voor het vak Asset Pricing and Capital Budgeting (saai), want vanavond (woensdagavond dus) heb ik daar een midterm over. Het is een meerkeuze tentamen dus ik heb eigenlijk geen idee welke dingen ik door en door en welke ik juist niet perfect hoef te kennen. Ik hoop wel dat het meevalt. Ook lees ik nog steeds The Shock of the Fall van Nathan Filer. Ik kom de laatste tijd niet heel veel meer toe aan lezen, en eigenlijk moet dit boek ook al terug naar de bieb, maar ik neem de boete vrijwillig op me omdat ik het uit wil lezen. 

Craving: Milka chocolade met Oreo. Jum.

Wat ben jij op dit moment allemaal aan het doen?