31-05-15

100 followers / thank you!

Vorig weekend keek ik op mijn blog, scrolde ik naar beneden waar het aantal volgers staat, en werd ik heel erg blij: ik heb 100 volgers!!! Ik ben zo blij dat jullie allemaal mijn blog lezen en mij volgen, en wil jullie allemaal bedanken voor het volgen, reageren en het bloggen 100 keer leuker maken dan wanneer ik 0 volgers zou hebben. 

Op 15 november vorig jaar begon ik met mijn eigen blog, Oh Nineteen, na vier en half jaar geblogd te hebben samen met Floor. Een hele stap, maar ik was er aan toe en ik vind het nog steeds heel erg leuk. Ik vind het leuk dat ik helemaal zelf kan bepalen wat voor soort artikelen ik plaats, en ook het helemaal opnieuw beginnen is me goed bevallen. Begrijp me niet verkeerd, ik zie Sweethippos nog steeds als een geweldige ervaring en dat was ook geweldig, maar dit is echt mijn eigen plekje op het grote Internet. 

Ik blog al zo lang, en kan me echt niet voorstellen dat ik het niet zou doen. Het hoort bij me zoals voetbal bij sommige jongens hoort of zoals de zon bij de zomer hoort. Ik zie het als ontspanning naast mijn studie en ook als een manier om mijn creativiteit te uiten en mijn gedachten en idee├źn te delen. Want eerlijk is eerlijk, de universiteit is niet bepaald creatief - het meest creatieve ooit is het maken van een powerpoint voor een presentatie. En ik vind schrijven ook gewoon heel erg leuk.

Waar de focus op Sweethippos nog heel erg op mode en beauty lag, is dat nu totaal veranderd. Ik weet nooit zo goed in welke categorie ik mijn blog moet stoppen, dus noem ik het altijd maar lekker standaard een 'personal lifestyle blog'. Ik wil mijn blog niet in een hokje stoppen en schrijf dan ook over alles wat ik interessant vind. Ik probeer jullie mij goed te leren kennen door middel van het delen van ervaringen, belevenissen, en gedachten over iets. 

Geen idee waar ik heen wil met dit artikel, dus ik ga het hierbij maar afronden. Iedereen 10000 maal dank voor het volgen, ik vind jullie allemaal heel lief!