11-04-15

wat ik deed



HOI! Daar ben ik weer. En helemaal blij en gelukkig dit keer, want... mijn tentamens zijn voorbij! Hoe heerlijk is dat?! Het voelt alsof er tien kilo van mijn schouders is gevallen en ik ben ineens veel vrolijker nu ik weet dat ik niet nog meer dagen moet leren (ja natuurlijk binnenkort wel weer maar nu even niet). Voor mijn gevoel heb ik eeuwen niet geblogd (het is maar een week), dus voor ik los ga met nieuwe artikelen die ik dit weekend ga schrijven, wilde ik voor vandaag even een korte personal update a.k.a 'wat ik deed' schrijven.
wat ik deed
Wat ik deed is eigenlijk erg kort te beantwoorden: ik leerde. Ik had deze tentamenweek eerst twee en halve week vrij, en daarna twee tentamens. Alle tijd om te leren dus, zul je zeggen. Dat was ook wel zo, maar de eerste weken was ik vooral bezig met samenvatten en uitstellen, waardoor ik de laatste dagen diehard moest leren. Drama, maar ik heb het overleefd. En ik hoefde maar hele lage cijfers te halen doordat ik de midterms super goed gemaakt had, dus of ik de vakken gehaald heb of niet twijfel ik niet over. Na het tentamen van vrijdag ben ik met studievriendinnen lekker op een terras gaan zitten om het te vieren.

overige dingen 
Maar leren was niet het enige wat ik deed, natuurlijk. Ik ging ook vaak boodschappen doen met mama, ging een dagje naar Den Haag met Mirjam en een dagje naar Utrecht met papa. Ik had twee squash lessen, ging twee keer hardlopen, deed buikspieroefeningen, en las boeken. Ook was het nog pasen en gingen we op verjaardag bij mijn oom en tante en nichtjes. En als ik veel thuis ben maak ik ook veel speciale lunches, dus de avocado's en bananenpannenkoekjes zijn er weer goed doorheen gegaan.

Nu ik terugdenk aan de laatste dag dat ik college had van het vorige blok kan ik het me bijna niet meer voorstellen! Het is ook al drie weken geleden, natuurlijk en er is veel gebeurd. Ik zit nu weer vol energie en motivatie om het nieuwe blok te beginnen. Nog acht weken college en één week tentamens, en dan is het zomervakantie. Oh yeah.

bloggen
Ik heb niet heel veel nagedacht over artikelen tijdens het leren, maar toen ik de tentamenzaal uitliep kreeg ik meteen wat dingen in m'n hoofd. Dit weekend tijd om het uit te werken tussen alle andere leuke dingen die ik ga doen door. Ik heb zo veel zin om foto's te maken en artikelen te typen en de reacties te lezen enzo. Bloggen is LEUK.

dan nog iets... 
Ik ben super blij! Nog vier volgers, en dan heb ik de 100 volgers bereikt. En nog 8 artikelen tot ik 100 artikelen online heb staan. En op Instagram heb ik bijna 300 volgers, dus ook dát gaat lekker. Ik vind het super leuk dat na vijf maanden al bijna 100 mensen mijn blog lezen, en dit blog voelt écht als mijn eigen plekje. Als je me volgt: dankjewel, je bent geweldig. Misschien ga ik wel een winactie doen als ik 100 volgers heb :D

Sorry voor dit chaotische artikel... Fijn weekend allemaal! <3