12-04-15

shoplog Pull & Bear

Ik was voor mijn tentamens lekker twee en halve week vrij, en omdat het echt niet nodig is om alle dagen te leren (ontspanning is ook nodig!), besloten Mirjam en ik een wereldreis te maken. De wereldreis van die dag ging naar Den Haag. We vroegen ons aan het begin van de 2.5 uur durende treinreis oprecht af waar we aan begonnen waren, maar toen we op DH centraal waren aangekomen waren we blij en gingen we shoppen, rondlopen, naar het binnenhof en chillen. De Pull & Bear is één van mijn favoriete winkels, en omdat Mirjam het nog niet kenden sleurde ik haar mee naar binnen en gingen we los. Ik kocht twee dingen, die ik toch wel heel leuk vind en daarom wil ik ze graag laten zien. Ook kocht ik nog het boek 1984 bij de American Book Center, maar daar gaan we het nu niet over hebben. 



Ik wilde al een hele tijd een acid jeans, en bij de Pull & Bear viel mijn oog hier meteen op. Het is een broek met lekker veel stretch, waardoor hij heel lekker zit. Natuurlijk is hij te kort, maar ik bedacht me dat ik dat voor in de lente niet zo erg vind, omdat ik dan toch meestal de pijpen een stukje oprol. Deze broek kostte €25,99.




Dit shirt vind ik zó leuk! Het was het eerste item dat ik pakte, en meteen wist ik dat ik het zou gaan kopen. Mirjam heeft het ook gekocht, maar dan in een lichtroze variant. Ik vind het helemaal geweldig met dat printje, en voor de zomer staat het lekker vlot. Deze was €15,99. 

Dat waren alweer de twee dingen die ik gekocht heb. Als ik één winkel zou mogen kiezen die nog in Groningen komt, zou het sowieso de Pull & Bear zijn. Love it! 

Wat vind jij van deze twee aankoopjes?