13-04-15

lenteproof Instagram accounts

De lente is áán, en dat betekent altijd dat er een ommezwaai in mijn hoofd wordt gemaakt. Ik wil kleurtjes dragen, ik wil in de zon liggen, ik wil bloemen op mijn kamer en ga zo maar door. Natuurlijk raak ik in de lente ook door andere dingen geïnspireerd dan in de andere seizoenen, en gelukkig beginnen veel van mijn favoriete Instagram accounts ook fijne voorjaarsfoto's te plaatsen. Misschien is  het voor jou tijd voor een grote schoonmaak onder de mensen die je volgt op Instagram, en als dat het geval is heb ik drie tips voor je van mensen die leuke accounts hebben. 

suuz2505




Suuz2505 volg ik al een tijdje, omdat ik gevallen ben voor haar lichte, witte foto's. Ook plaatst ze vaak mooie foto's van eten, en ik als foodie vind dat natuurlijk helemaal geweldig. Ik vind haar 'fruitschaalhoekje', dat je hierboven op een foto kunt zien, ontzettend leuk. Wij thuis hebben nooit zo'n gevulde fruitschaal, en ik vind het dan ook extra leuk om het bij anderen te zien. 

byanjaroos


Byanjaroos is van de hotspots, koffietentjes, fijne plekjes, en mooie koffiefoto's. Ik vind haar Instagram super tof! Ze plaatst vaak gezellige foto's van sfeervolle straatjes en café's, en dat vind ik heel erg leuk. 

littlelottieloves


Littlelottieloves woont in Engeland, en maakt zulke leuke foto's van haar favoriete plekken! Er komen vaak foto's van de kleurige huisjes in Notting Hill voorbij. Ook bakt ze heerlijke dingen waarvan ze de foto's dan weer deelt op Instagram. Perfect. 

Hiermee kunnen jullie de maandag wel weer doorkomen lijkt me! Hopelijk hebben jullie een fijne week.