17-04-15

in LOVE met witte Allstars

Lente. Dat betekent tijd voor nieuwe schoenen. Aanstaande maandag heb ik een Symposium van mijn studievereniging, waar belangrijke mensen van de ABN Amro en DNB een gastcollege gaan geven. De dresscode is 'business formal', dus ik had echt nette pumps nodig. Ik ben totaal geen hakkenmeisje, hoewel ik het nu ik mooie heb toch wel leuk vind. Doe mij maar sneakers, en dan het allerliefst fijne Allstars. Ik had al zo'n vier jaar zwarte lage Allstars, maar die konden echt niet meer, dus toen ik toch in de schoenenwinkel was nam ik meteen ook deze smetteloos witte Allstars mee. Zo. Veel. Liefde! 



Ik vind ze zo zo zo mooi. Na mijn zwarte Allstars zijn deze nog extra wit, haha. Ze geven bijna licht! Ook heb ik er een soort badstof inlegzooltjes in gekocht, zodat ik er fijn met blote voeten in kan zonder extreme zweetvoetjes te krijgen. Laat de zomer nu maar komen (en de modder wegblijven).