26-04-15

100 blogposts

Op 15 november 2014 zette ik het allereerste artikel online hier op Oh Nineteen. Voorheen had ik samen met Floor geblogd, maar het was voor ons allebei tijd om een nieuwe weg in te slaan. Ik wilde niet stoppen met bloggen, en begon daarom opnieuw met mijn eigen blog. Ook al ging ik ineens van bijna 1000 volgers naar 0 volgers, ik heb er geen moment spijt van gehad. Het voelt echt als mijn plekje op het internet. Vandaag is een mijlpaal, want ik heb nu precies 100 berichten online gezet. Een goed moment om even terug te blikken naar de meest gelezen blogartikelen. Opvallend: dit zijn vooral persoonlijke artikelen.

welkom op Oh Nineteen


Het artikel dat het meest gelezen is, is mijn allereerste artikel op Oh Nineteen. Bij de meeste beginnende bloggers zou dit juist niet zou zijn, maar ik vind het best logisch dat het bij mij wel het geval is. Ik gaf op Sweethippos aan dat ik een nieuw blog begonnen was, en veel mensen namen even een kijkje. Zoals ik al zei, ik heb geen moment spijt gehad van het beginnen met mijn eigen blog. 

mijn moleskine agenda voor 2015

Aan het eind van vorig jaar kocht ik een nieuwe agenda voor 2015. Op dat moment had ik nog een gewone schoolagenda van de HEMA voor het jaar 2014-2015. Ergens prima, maar ik wilde al zo lang een mooie agenda die wat beter bij een student zou passen. Moleskine vind ik heel erg fijn, en ik twijfelde dan ook niet lang over welk merk agenda ik zou nemen. Deze groene kleur vond, en vind, ik geweldig. Ik gebruik de agenda heel veel, en ik denk dat ik in mijn verdere leven geen ander merk meer zou kunnen waarderen... 

personal update - kapper, vrije dagen en sport

Ongeveer een maand geleden schreef ik een persoonlijke update over dat ik naar de kapper was geweest, dat ik bezig was met sporten en ook over mijn vrije dagen. Niet per se een heel bijzonder of origineel artikelen, maar blijkbaar vinden jullie het allemaal wel leuk om te lezen. 

wat ik deed


Ik was klaar met mijn tentamens en schreef een update over wat ik de afgelopen tijd (toen het stil was op mijn blog) allemaal uitgevoerd had... Ook dit vonden jullie blijkbaar heel leuk om te lezen. Ik vertelde onder andere over de tentamenweek, over een dagje naar Den Haag en over dat ik bijna 100 volgers had (nog steeds trouwens). 

een dagje utrecht


Papa en ik zouden een dagje naar Amsterdam, om onder andere naar het fotografie museum te gaan en er gewoon rustig door de stad te lopen. Helaas was er een stroomstoring, en kwamen we niet verder dan Utrecht. Niet helemaal volgens plan dus, maar we deden onze best om er ook in Utrecht een hele leuke dag van te maken. 

Verdere statistieken... ik heb in de tijd dat ik 100 blogposts online zette 96 volgers op Bloglovin' gekregen en 14.953 paginaweergaven gehad. Mijn best bekeken artikel (zie bovenstaand) is 166 keer bekeken, mijn slechtst bekeken artikel is 19 keer bekeken (een muziek artikel). Verder was ik in januari en maart 2015 het meest actief, want beide maanden kwamen er 25 artikelen online. 

Ik hoop dat jullie me nog niet zat zijn, en dat ik over een tijdje gewoon mijn 200e artikel plaats. Ik ben het bloggen in ieder geval nog lang niet zat. Ik heb nu helaas ietsje minder inspiratie, maar ik vertrouw er maar op dat dat weer terugkomt. 

Fijne zondag!