07-03-15

zaterdagochtend

Er is geen dag die ik fijner vind dan zaterdag. Zondagen vind ik ook hartstikke fijn en relaxed, maar op zaterdag ben ik altijd zo blij dat het weekend is, en geniet ik heerlijk van de combinatie van aanrommelen en een beetje aan mijn studie en blog werken. De afgelopen weken waren op studiegebied behoorlijk intens, en ik kan me dan ook geen dag in de afgelopen drie weken herinneren dat ik 'niks' heb gedaan. Maar oh, wat geniet ik daar nu even van! Ik ben heerlijk in mijn pyjama aan het rondlopen en toen ik mijn camera oppakte besloot ik wat random foto's in mijn kamer te maken van het zaterdagochtend-gebeuren. Dus, hierbij.





 Een deel van de boeken die ik op dit moment wil lezen....






Zaterdagochtend is het moment dat ik mijn bed verschoon, een to do lijstje maak voor het weekend, terugdenk aan het boek 'de alchemisten - bloedverwanten' van Richelle Mead dat ik gisteren uit heb gelezen en dat ik me rustig aankleed en optut. Straks ga ik Suzanne ophalen van de bus en even wat dingetjes kopen in het dorp.

Wat zijn jouw plannen voor vandaag? Fijne zaterdag!

Liefs, Marjolein