05-03-15

wensen zonder grenzen

Ik ben tevreden met mijn studie, mijn thuis, mijn cijfers, en mezelf, maar niets is perfect, en er zijn altijd dingen waar ik over droom. Toen ik getagged werd door Lisa voor deze I wish.... tag, wist ik dan ook meteen dat ik hem wilde invullen. De vragen zijn ontzettend leuk, en het laat me lekker nadenken over 'diepzinnige' wens-kwesties.





Als je alles zou mogen zijn, wat zou dan je droombaan zijn?
Tuurlijk, ik ben erg tevreden met mijn studiekeus om economie te gaan doen, en daar wil ik ook zeker wel wat mee doen. Maar er zijn nog veel meer dingen waarin ik geïnteresseerd ben... Reizen bijvoorbeeld, en bloggen, en lezen. Mijn perfecte baan zou dan ook zijn om bij een groot, internationaal bedrijf bedrijfsleidster te zijn. Daarvoor kom ik in aanmerking met ontzettend creatieve en inspirerende mensen en maak ik eens per maand een geweldige reis naar een mooie bestemming. Over deze reizen maak ik vervolgens reports... Zoiets!

Als je een superoverdreven luxe iets zou mogen aanschaffen, wat zou het dan zijn?
Een eigen, super leuke en schattige auto! Ik vind de Peugeot 108 zó leuk, en dan wil ik 'm in het wit met een aubergine kleurig dakje. Ik heb totaal geen auto nodig want ik heb gratis studenten OV, maar wat zou het geweldig zijn. O, maar dan zou ik wel graag de benzine betaald willen hebben. Dus dan moet het een lease-auto zijn, behorend bij bovenstaande droombaan.

Als je een dagje op zou mogen trekken met een film/serie karakter, wie zou het zijn?
Ik weet dat ze niet meer voorkomt in Grey's Anatomy, maar ik vond Izzie altijd zó leuk! Ik zou met haar wel een dag door kunnen brengen en taarten willen bakken. Geweldig.



Als je een locatie mocht uitkiezen waar je eindeloos naartoe geteleporteerd zou kunnen worden, waar zou dat dan zijn?
Als ik praktisch denk, zou dat de uni zijn (want dat zou twee uur reizen per dag schelen, hallo!), maar voor de leuk zou ik wel naar Londen geteleporteerd willen worden. Even shoppen, lekker eten en van de sfeer genieten, en dan weer naar huis. Top.

Als je iets door zou kunnen blijven eten, zonder er dik of misselijk van te worden, wat zou het zijn?
Cheesecake. Chocola. Chocolademousse. Pannenkoeken. Avocado's. ......... etc

Als je een angst van jezelf zou mogen wegnemen, welke zou dat dan zijn?
Dan zou ik wat spontaner worden en minder verlegen/behoudend zijn. Het is niet echt belemmerend hoor, en vaak ben ik ook wél spontaan, maar er zijn gewoon momenten en situaties dat anderen helemaal los gaan en de grootste lol hebben, en dat ik niet zo goed een houding weet aan te nemen. Dat zou ik wel willen kunnen.



Als je een superpower zou kunnen hebben, welke zou het zijn?
Ik zou willen vliegen. Het lijkt me de perfecte oplossing om je gedachten op een rijtje te krijgen, om iemand te zoeken en om lekker goedkoop naar mooie landen te gaan. 

Als er een band weer bij elkaar zou komen om een privé-concert bij jou thuis te geven, wie zouden het zijn?
Poe, ik ben eigenlijk niet echt fan van veel bands die al uit elkaar zijn. Hoewel... Acda & de Munnik van mij wel bij elkaar mag blijven zodat ik nog eens een concert van ze kan bijwonen (bij me thuis, blijkbaar). 

Als je elk dier als huisdier zou mogen hebben, welk dier zou het dan zijn?
Ik ben misschien heel saai en cliché, maar ik zou best graag een schattig hondje willen. Vooral omdat ik het super fijn vind om even naar buiten te gaan, en zonder hond voelt dat soms erg doelloos. Maar ik ben ook al heel blij met de twee katten die we nu hebben, hoor, en ik denk dat een hond daarbij echt een drama gaat worden...

Als jij één ding zou mogen wensen, wat zou het dan zijn?


Ik tag Suzanne en Dina!


Liefs, Marjolein