12-03-15

#throwback - Barcelona in 2014

Ik weet nog heel goed het moment dat ik mijn laatste eindexamen inleverde, en dat er een volledige rust over me heen viel. Natuurlijk, ik moest de uitslag nog even afwachten, maar zodra ik met Floor op de fiets stapte om voor de laatste keer op de fiets te praten over een examen, had ik zo veel zin in vier dagen later, omdat we dan naar Barcelona zouden gaan. Floor en ik zijn echte citytrippers. Met z'n tweetjes hebben we al Berlijn en Barcelona onveilig gemaakt, en aankomende zomer gaan we daar Stockholm aan toevoegen. Lekker door de straten zwerven, drankjes doen, mooie dingen bekijken en genieten van de vrijheid: dat is wel aan ons besteed. Op deze donderdag wil ik in een nieuwe #throwback terugblikken op deze heerlijke week. 

Bekijk de vorige #throwback over Berlijn hier












Als ik Barcelona moet omschrijven zeg ik dat ik het een hele fijne, bruisende, mooie stad vind waar ik me super op mijn gemak voelde. Het hoogtepunt was denk ik het fietsen met Cruising Barcelona (en dan wel met de tour mee, want je komt echt op plekken waar je anders nooit zou komen!). Het eten is er ook geweldige trouwens. De hele week hebben we op leuke plekken gegeten (hoogtepunten zijn toch wel Teresa Carles en Hábaluc. Als je naar Barcelona gaat en meer tips wilt, kun je het me altijd vragen, want ik zit VOL met leuke dingen die je er kunt doen.

Ben jij wel eens in Barcelona geweest? 

Liefs, Marjolein