28-03-15

studyday (food)

Donderdag, tijd om een dagje bezig te gaan met de tentamens. Ik was nog niet begonnen en begon langzamerhand lichtelijk gestresst te raken, dus vond ik het een goed idee om eens te gaan beginnen. Helaas 'moet' ik eerst heel veel stof samenvatten voor ik écht kan beginnen met leren, en het samenvatten is denk ik het meeste werk van alles. Gelukkig ben ik donderdag een beetje opgeschoten en heb ik bijna drie hoofdstukken samengevat. Verder ging ik naar de stad voor een kadootje voor Floor en keek ik in de avond Grey's Anatomy terug. En ik at. Ik heb wat foto's gemaakt van eten en de situatie, en die besloot ik te delen. Hierbij! 



Koffie, water, studieboek, en mijn laptop. Klaar om te samenvatten.



Lunchen en ondertussen een aflevering Suits kijken! Super fijn als ontspanning tussendoor. Daarna ging ik ook nog naar de stad en was de pauze iets langer dan gepland, maar ik liet me er niet door uit het veld slaan, en nadat ik terugkwam uit de stad ging ik 'vrolijk' verder... Bah, wat vind ik het verschrikkelijk om zoveel stof samen te vatten. Maar het werkt gelukkig wel.

***weer. Gelukkig zat ik warm en droog binnen met mijn laptopje.

Ik vind het altijd zo vervelend om dit soort voorbereidingen te treffen voor ik écht kan gaan leren. Het voelt alsof ik mijn tijd verdoe en helemaal niet bezig ben met de tentamens, terwijl dit soort dingen wel echt belangrijk zijn. Helaas moet ik nog vijf hoofdstukken en dat duurt nog wel even. Ik heb ook veel te veel leuke dingen gepland, dus hopelijk kom ik overal aan toe. We zien wel!