01-03-15

shoppings

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb geshopt! Ik kwam erachter dat ik al ongeveer drie maanden geen nieuwe kleding gekocht had, en toen ik eindelijk weer geld had (yay, stufi!) ging ik vrijdagmiddag lekker in mijn eentje Groningen in om wat dingetjes te kopen. Ik kocht een trui bij de H&M in de sale, een shirt/blouse bij Vero Moda en een geweldige sjaal bij de V&D (St. Oliver). En ook nog 'oninteressante' dingen als wattenschijfjes, een tandenborstel en nieuwe hardloopsokken. In dit artikel laat ik jullie de eerste drie dingen zien.









Ik was helemaal vergeten om een foto van de sjaal te maken, en aangezien het nu al te donker is om er een foto van te maken, doe ik maar even deze blije Instagram selfie erbij. Sorry!

Wat vind jij van deze shoppings?

Liefs, Marjolein