22-03-15

outfit met nieuwe kimono/vest

Vrijdag ben ik met Suzanne en mama even naar Groningen geweest, en daar kocht ik een kimono/vest bij de C&A. Verder heb ik niks gekocht. Zaterdagochtend was het sinds tijden weer eens tijd voor een outfitfoto-sessie. We hadden een klein beetje struggles met de locatie en het licht, maar uiteindelijk zijn de foto's redelijk gelukt. Ik voelde me een beetje hipster met de shorts en de kimono/vest (ik weet echt niet hoe ik het moet noemen), en ik denk dat het in de zomer zonder panty ook best wel festivalproof is! Verder is mijn haar echt super lang en ik moet nodig eens naar de kapper om de dode puntjes te laten knippen... Ik ben wel bezig met het langer laten groeien, trouwens. Maar goed, op naar de foto's.





Kimono/vest - C&A
T-shirt - edc
Shorts - Sisters Point
Boots - Blackstone
Horloge - Daniel Wellington

Liefs, Marjolein