31-03-15

my march

Maart, wat was je leuk! Ik heb genoten van de tijd voor mezelf, het heerlijke weer, gezelligheid met vriendinnen, mooie boeken, en lekker eten. Ik heb echt een heerlijke maand achter de rug! Het begon allemaal met een heerlijk weekend met tijd voor mezelf. Ik had eindelijk weer eens tijd om lekker te lezen, op mijn bed te hangen, en hard te lopen. Ook zag ik Romy en Lisa weer een keer tijdens een bijklets-sessie in Groningen. Met Romy ging ik langs kringloopwinkels en lunchte ik bij de HEMA, en met Lisa dronk ik thee bij Feel Good in de Oude Kijk in 't Jatstraat. Verder ging alles z'n gangetje en kreeg ik een 7.7 terug voor allebei m'n midterms. Yay! Kijk maar mee naar de foto's die ik deze maand op mijn Instagram plaatste. Ik zou het leuk vinden als je me gaat volgen als je dat nog niet doet! <3


Mijn tante was jarig dus gingen we in de middag naar Leeuwarden. We hadden een heerlijke 'vreetplank', zoals we dat altijd noemen in de familie, met mozzarella, gesneden groenten met humus en toastjes. 

Me-time, yessss. Ik las de Alchemisten van Richelle Mead en daarna keek ik nog een aflevering Suits. 

Selfie... omdat het kan! Ik heb geen idee meer waarom, maar volgens mij was ik erg blij.

Mooi weer betekent felle lipstick! Ik droeg hier eentje van Kiko, die ik een paar jaar geleden in Italië kocht. 

Ik moest een presentatie geven voor Engels waarin we een advies moesten geven aan een Indiaas cola merk Thums Up. Ik probeerde me even in te leven in de rol van consultant die ik moest spelen, haha. Uiteindelijk ging de presentatie super goed, en we hadden een 8. 

Het treurige gedeelte was dat ik na de presentatie net de bus miste en daardoor moest ik een half uur wachten. Gelukkig was het lekker weer en is het stationsgebouw van Groningen prachtig, dus had ik tijd om een foto te maken en op Instagram te zetten.

Mijn abonnement op de Linda Meiden was ik vergeten op te zeggen, maar dat vind ik helemaal niet erg! Ik genoot er dan ook lekker van toen hij op de mat viel. Kopje thee erbij, en de perfecte ochtend is geboren.

Hardlopen met mijn flitsende schoenen is nog steeds super leuk! Hier had ik lekker vijf kilometer gerend met een zonnetje erbij. 

Gezelligheid met Romy!

Ik had weer een stapel leesvoer bij de bibliotheek gehaald. Gone Girl kocht ik zelf, omdat ik van mezelf een boek mocht kopen tijdens de boekenweek.

Gezelligheid met Lisa. Lisa vind deze foto niet leuk, omdat ze er een spook lijkt, maar ik vind hem cute

Feel Good is een super leuk koffietentje in de Oude Kijk in 't Jatstraat in Groningen, en we bestelden een heerlijke muffin. 

Nog geen taart genoeg gegeten, dus ik bakte in het weekend weer eens iets. Ik ging voor Carrot Cake, jummmm. 

Tussenuren kom ik wel door als het zonnetje schijnt. Op de campus staan schommels waar je heerlijk op kunt chillen, en samen met Lenneke maakten we daar graag gebruik van. 

Outfitfoto's schieten met deze meid. Op deze foto lijken we wel een klein beetje op elkaar vind ik! 

Outfit.

Tijd om te leren, helaas. Ik ben al een hele tijd bezig met samenvatten... Moet ook gebeuren! Gelukkig houdt de koffie me wakker, haha. 

Met papa een dagje naar Utrecht! (Eigenlijk wilden we naar Amsterdam, maar stroomstoringen verpesten ons plan met plezier). 

Patatjes bij de Frietwinkel in Utrecht.

Essie Bordeaux zou me nooit teleurstellen! Wat ben ik dol op dat kleurtje. Het kan altijd, of het nou winter, lente, zomer, of herfst is. 

Het verslagje van deze maand komt één dag eerder dan normaal, omdat ik vandaag met een vriendin een dagje naar Den Haag ben. Ik zou dus geen tijd meer hebben om het artikel aan te passen met eventuele nieuwe foto's die ik zou maken. Wel ben ik van plan om te gaan ploggen (maar ik en ploggen gaat niet altijd goed samen, haha) dus misschien komt er nog een verslag van de dag online! Voor nu: allemaal een hele fijne, nieuwe maand gewenst.