02-03-15

my february

HOI MAART! Sinds wanneer zijn er al twee maanden voorbij gevlogen van 2015? Ik schrijf nog steeds regelmatig 2014 op in mijn Q&A a day, dus dat zegt wel wat over hoe snel ik dit jaar vind gaan... Maar ik ben blij dat het maart is, want dat betekent dat het voorjaar voor de deur ligt. Toen ik de foto's aan het opslaan was die ik in februari op Instagram heb gezet, kwam ik erachter dat ik onwijs weinig foto's heb geplaatst deze maand, en dat terwijl het voor mijn gevoel wel een hele leuke maand was. Ondanks de weinige foto's wilde ik toch met jullie delen hoe mijn februari was.



Ik opende februari op Instagram met een foto die ik voor een blogpost over inspiratie maakte. Mijn favoriete site Weheartit en mijn Moleskine agenda erbij, en het was perfect voor een plaatje,

Op 2 februari begon het tweede semester van het eerste jaar alweer! Dit keer heb ik vier vakken, zoals je ziet op de foto. En ik besloot één collegeblok te kopen zodat ik altijd alles bij me heb en niet met verschillende dingen loop te zeulen. 


Smoothie time! Ik gooide hier (geloof ik) banaan, peer, appel en sinaasappel in, en het was heerlijk! 

Hét moment dat Floor en ik (en haar ouders) naar het concert van Acda & de Munnik gingen was eindelijk daar. We kochten vorig jaar op 1 april al kaartjes, dus we waren ons er al belachelijk lang op aan het verheugen. Deze foto 'met mijn drie beste vrienden' vind ik super leuk. En het concert was geweldig <3


Mama maakte een keertje een broodje hamburger, en met een lekkere salade en zoete aardappel schijfjes was dit een heerlijk en fotogeniek maaltje.

Nieuwe hardloopschoenen. Love!


Ik heb op donderdag altijd van 11 tot 15 tussenuren, en meestal blijf ik op de uni om daar aan een opdracht te werken of huiswerk te maken, maar die donderdag besloot ik naar huis te gaan en daar even rustig aan te doen en een beetje aan een verslag werken. Thuis lunchen is super fijn, en al helemaal als ik het geweldige idee heb om couscous, rozijnen, komkommer en avocado uit de kast/supermarkt te halen en op te eten.

Ik las het boek 'duizend kilometer tussen jou en mij', die Suzanne in de kast had staan. Een heerlijk luchtig boek!


Mijn kamertje!

Ik ging bij Mirjam eten en ze had het geniale idee om Kip Jambalaya (van een wereldgerecht) te maken. We waren in de keuken aan het toekijken hoe ons eten er steeds lekkerder begon uit te zien en toen we dachten dat we het wel bijna konden opdienen, kwamen we erachter dat de rijst nog 20 minuten mee moest koken. Jammer wel. Maar daardoor was het nóg lekkerder. We aten deze belachelijk volle pan trouwens bijna met z'n tweetjes op... #guilty


Ik trok mijn stippenblouse eens uit de kast omdat ik wil dat het lente is.

Throwback naar Barcelona afgelopen zomer. Dit was toch wel het leukst wat we er deden: met Cruising Barcelona door de stad fietsen. Ge-wel-dig!


Ik deelde mijn favoriete boeken met jullie op mijn blog, en natuurlijk moest ik deze foto van TFIOS op Instagram delen.

Statistiek leren is het ergste wat er bestaat... Gelukkig heb ik de midterm er weer op zitten, maar iets minder gelukkig ging het niet bijster goed.



Blij met m'n nieuwe sjaal.

En ook met de trui die ik vrijdag kocht. Trouwens, ik was laatst mijn make-up kastje aan het uitzoeken toen ik deze fijne en mooie lipgloss van Bourjois tegenkwam. Nu ben ik helemaal weer fan! Het is een verzorgende lipgloss, dus het is eigenlijk een soort lipbalm met mooie glans en een subtiel kleurtje.

Hoe was jouw maand? Wat heeft maart voor je in petto?

Liefs, Marjolein