03-03-15

latest obsession - book Instagrammers

Jullie weten zo onderhand wel dat ik dol ben op lezen. Maar wisten jullie ook al dat ik gek ben op mooie foto's van boeken? Ik wist, tot ongeveer een maand geleden, nog helemaal niet van het bestaan van de zogeheten Bookstagrammers af, maar toen ik erachter kwam dat er hele Instagram accounts toegewijd zijn aan boekenfoto's, ben ik fan! Ik deel mijn vier favorieten met jullie.

Insidethebookreader



Insidethebookreader is geloof ik het eerste boeken account dat ik ontdekte op Instagram. Ik vind het super leuk dat ze veel boeken leest die ik ook heb gelezen of wil lezen, en er wordt ook altijd een creatieve bedoeling van de foto gemaakt. Ik ben z├│ fan!

readthebbook


Ik word erg blij van deze kleurige en vrolijke boekenfoto's en mooie stapels met boeken. De foto hierboven, met allemaal gele boeken, vind ik ook tof. Ik verbaas me er altijd over hoe veel boeken sommige mensen hebben, haha. Dat zou ik ook wel willen!

Lottelikesbooks


Perfecte boekenkast, gesorteerd op kleur, is aanwezig! Eigenlijk wil ik ook wel mijn boeken sorteren op kleur, want het staat super tof. Verder... is dit Instagram account ook zeker leuk en aan te raden. 

Myreadinglife_


Wat een kleur! Door dit account is het boek 'wonder' dat je hierboven ziet op mijn to-read lijstje gekomen, want de foto is zo tof. Ik heb hem nog niet gelezen trouwens, maar ga dat binnenkort zeker doen.

Zoals je merkt ben ik enthousiast over dit soort accounts. Ze maken mijn boeken-wishlist langer en langer, en inspireren me ook om te lezen. Maar de meesten maken zulke mooie en creatieve foto's, dat ik niet kan stoppen met kijken.

Het lijkt mij trouwens ook heel leuk om een boekeninstagram-account te beginnen, maar ik vraag me af of ik er genoeg foto's op kan plaatsen. En ik weet geen naam. Dus, We'll see! 

Wist jij dat er Bookstagrammers bestonden?

Liefs, Marjolein