23-03-15

jewelry

Door mooie ringen, armbanden of horloges voel ik me helemaal weer het meisje dat vroeger trots rondliep met een bedelarmbandje of een ontzettend kleurrijke ketting met veel kralen. Als klein meisje vond ik het leuk om felgekleurde sieraden te dragen. Het contrast kan niet groter zijn, want tegenwoordig ben ik meer van de subtiele, zilveren sieraden. Het liefst draag ik ook 'echte' sieraden, van goede kwaliteit. Dat voelt bij mij het beste, en vaak vind ik dat zo'n mooi sieraad mijn outfit echt af maakt. Ik laat vandaag mijn favorieten zien. 


Het sieraad dat ik elke dag draag is mijn zeer geliefde Daniel Wellington horloge. Vaak ben ik niet zo van de trends, maar toen ik veel blogposts voorbij zag komen over dit prachtige horloge, wist ik dat ik er ook eentje wilde. Ik heb gekozen voor een rosegolden klokje en een zwart leren bandje. Ik denk dat ik er voor de zomer een stoffen bandje met leuke streepjes bij wil kopen. 



Het is al een hele tijd geleden dat ik voor mijn verjaardag, toen ik 14 werd, een mooie, zilveren ring kreeg van Ti Sento. Sindsdien heb ik de ring eigenlijk elke dag omgehad, en met die eerste, subtiele ring begon ook mijn liefde voor mooie ringen. Ik heb op nog een paar verjaardagen ringen gekregen, en nu heb ik een collectie van vier waar ik lekker mee afwissel. De ringen op de foto zijn van boven naar onder van Zinzi, Fossil en de onderste twee van Ti Sento. Ik ben dol op zulke ringen! 

 Ook de armband van Pandora heb ik al heel wat jaren, maar ik draag het nog steeds met veel plezier. Ik vind het zo leuk dat er aan elke bedel een soort herinnering zit. De ene kreeg ik op mijn verjaardag, de ander voor een rapport, en ga zo maar door.

 Deze super mooie slavenarmband van Fossil kreeg ik toen ik 18 werd. Ik, en mijn ouders ook, vinden het leuk om sieraden te geven/krijgen die als een soort herinnering bij een gebeurtenis passen. Als ik deze armband zie, bijvoorbeeld, denk ik vaak terug aan het moment dat ik 18 werd. Ik ben vlak voor mijn achttiende verjaardag naar Londen geweest, en ook dat hoort bij de herinnering. Ik vond het geweldig!


Nog zo'n herinnering-sieraad, en ook eentje waar ik heel gehecht aan ben is deze edelsteen ring die ik heb gekregen van oma tijdens mijn diploma uitreiking. Dat oma daar bij was, vond ik een geweldig moment, en dat ze deze mooie ring voor me heeft uitgezocht vind ik ook heel mooi. Niet iets om elke dag te dragen, maar met feestjes, etentjes, of verjaardagen draag ik het vaak! 

Wat voor soort sieraden vind jij het mooist?