20-03-15

inspiratie

Vandaag heb ik een flinke portie afbeeldingen in twee collages gezet, en ik hoop dat het geheel een fijne, inspirerende bedoeling is. Zelf heb ik er wel weer wat uitgehaald: ik wil shorts dragen / ik wil zo'n mooie witte kamer / het zou leuk zijn als ik ooit ook van die vlechtjes in mijn haar kan / love deze ijsjes, en deze smoothie, en deze chocoladetaart, omnomnom / ik wil zo graag zo'n vintage typmachine! 

Gisteren had ik mijn laatste college van dit blok, en dat betekent dat ik nu vrij ben tot de tentamens. De eerste twee weken zijn herkansingen, maar die heb ik niet dus ben ik VRIJ! Plannen heb ik wél, en een van de plannen is om lekker veel te bloggen, fotograferen, hardlopen, lezen... Chillen dus. Jullie kunnen in ieder geval veel updates verwachten deze week. 

Ben jij geïnspireerd door deze plaatjes?

Liefs, Marjolein