25-03-15

current favourites

Als de lente aanbreekt, ook al is het niet meteen tien graden warmer en schijnt de zon ook niet altijd, verandert mijn smaak ook meteen. Mijn favoriete wollen vest wordt ingeruild voor een wat meer lente-proof variant. Donkere nagellak verdwijnt naar de achterste rij op mijn plankje, en ik wil alleen nog maar vrolijke muziek luisteren... Ken je het? Ik laat vandaag mijn current favourites zien, en allemaal zijn het lekker lente-achtige dingen. 

Favourite way to wear jeans


In de winter is het natuurlijk een beetje koud om je broekspijpen op te rollen, maar zodra het warm genoeg is draag ik mijn broeken bijna altijd zo. Ik vind het veel vlotter staan, en bovendien springen de sneakers of Allstars er op die manier veel meer uit. En nog iets: de meeste van mijn broeken zijn te kort, en dat is op deze manier goed te verbergen... 

Favourite playlist

Carlissa schreef op haar blog dat ze een playlist op Spotify aan had gemaakt die steeds bijgewerkt gaat worden, met daarin nummers die ze net ontdekt heeft. Ik ben altijd in voor het ontdekken van nieuwe muziek, en begon de playlist meteen te volgen. En ik vind het super leuk! Lekker veel vrolijke nummers en ook wat onbekendere nummers van artiesten die ik leuk vind. 

Favourite new item


Vest van de C&A. 

Favourite spring nailpolish


Trind - CC147 (van een paar jaar geleden). Ik wist eerlijk gezegd niet meer dat ik dit kleurtje in mijn collectie had, maar toen ik het terugvond wist ik niet hoe snel ik het op moest doen. Ik vind het cute! 


Favourite (Suzanne's) room detail

Ik moest even op Suzanne wachten, omdat ik foto's van haar nieuwe jassen zou maken, en toen begon ik maar wat random dingen op de foto te zetten. Favoriete detail van haar kamer? Deze stapel Glamours met een oude camera erbovenop. Haar boekenkast was ook super leuk trouwens, maar ja, ik kan er maar eentje kiezen.

En nog een favoriet van me is dat ik twee en halve week vrij ben voor ik tentamens heb. Tuurlijk moet er ook gestudeerd worden, maar er blijft nog heel veel tijd over om leuke dingen te doen, bij te komen en te bloggen. Zin in! 

Wat is jouw spring favourite?