14-03-15

bijkletsen met twee leuke bloggers

De afgelopen dagen (donderdag en vrijdag) heb ik twee leuke meiden weer eens gezien die ik allebei al een hele tijd niet meer gezien had: Romy en Lisa. Zo zie je in geen tijden een blogvriendin, en zo zijn er ineens twee dagen achter elkaar mini-bijklets-meetings gepland. Ik hoefde beide dagen niet ver te reizen, want het was gewoon lekker in Groningen. Ik vind het zo fijn dat ik Romy en Lisa weer eens gezien heb! 

Donderdag was het tijd om Romy na twee jaar eindelijk weer eens te zien. Niet te geloven hoe snel de tijd is gegaan! Ik kan het ook niet helemaal geloven dat de vorige keer we allebei nog totaal anders waren. Maar toch was het ook na twee jaar weer ontzettend gezellig, en de hele middag hebben we lekker gekletst, straatjes door geslenterd, kringloopwinkels bezocht en een broodje gegeten bij de HEMA. Ik heb helemaal niks gekocht in al die leuke winkeltjes die we hebben bezocht, maar dat maakt helemaal niets uit. Toen het voor mij weer tijd was om naar college te gaan, sprongen we samen in de bus en kletsten we daar nog even verder.

En gisteren was het tijd om Lisa een full Groningen experience te geven. Ze heeft vanavond een housewarming in Groningen, en omdat ze toch in Groningen was kon ik haar meteen even meeslepen naar één van de vele leuke koffietentjes en de Sostrene Grene. Lisa had een pittig lange reis achter de rug (helemaal vanuit Rotterdam), dus de Pumpkinmuffins bij de Feel Good (Oude Kijk in 't Jatstraat, tip!!) gingen er extra goed in. Verder hebben we ook een beetje door de stad geslenterd en ervaringen van de afgelopen maanden uitgewisseld. Lisa had ik sinds november niet gezien, dus dat is relatief nog niet zo heel lang geleden. Maar toch, fijn om weer even bij te kletsen. 
Ik heb zo veel leuke koffietentjes gezien in de Oude Kijk in 't Jatstraat, die ik het liefst ALLEMAAL tegelijk wilde proberen. Maar goed, ik heb dus wat te doen in Groningen. Ik vind het trouwens op onze selfie super leuk dat we allebei een bril hebben, haha. Team bril, yeah! 

Ik heb, voor de verandering op een 'meeting', eens niet heel veel foto's gemaakt. Alleen een paar selfies met mijn telefoon, en nog een foto van eten die ook op mijn Instagram staat. 

En nu het weekend in. Fijn weekend iedereen, xxx