09-02-15

van die wensen

Dromen is het leukste wat er bestaat. Dromen over dingen die je wilt kopen (maar waar je geen geld voor hebt...), dromen over landen die je wilt bezoeken en dromen over dingen die je wilt bereiken. De lijst met wensen houdt niet op, en wordt alleen maar langer. Ik ben op dit moment erg happy en zit goed in mijn vel, maar er zijn natuurlijk altijd dingen die ik nog graag zou hebben of doen.



Ik zou graag...

❤ willen dat het zomer was. Dat ik in de zon kon liggen met een boek en een zonnebril. Dat er geen zorgen waren over deadlines en dingen doorlezen en de bus missen. Van die lange zomeravonden met barbecue en fietstochtjes en Radler en watermeloen.

❤ mijn P halen. Ik denk dat het wel redelijk realistisch is dat ik mijn P dit jaar ga halen, aangezien ik tot nu toe alle vakken heb gehaald (25 studiepunten, yeah!). Maar o, wat zou ik hem graag in handen hebben. Het is toch een soort druk die alle studenten hebben, en ook al is je BSA halen in principe genoeg in één jaar, de propedeuse zou ik heel graag hebben.

❤ dat Starbucks de prijzen eens omlaag gooit. Ik koop niet vaak wat bij SB, maar als ik de bus mis en mezelf zielig vind of juist als ik mezelf wil belonen, ga ik er wel eens langs. Eigenlijk neem ik vaak Jasmine Orange thee, dus dan kan ik beter naar de Broodzaak of Kiosk gaan (want goedkoper)... Maar als de prijzen wat minder hoog zouden liggen, zou ik vaker heftige koffiesmaken nemen.

❤ 100 volgers op mijn bloggie. Dat zou toch een hele leuke mijlpaal zijn!

❤ reizen reizen reizen. Overal heen.

❤ zo'n persoon zijn die heel makkelijk goede hardloopprestaties neerzet. Niet per se makkelijk, maar wel genoeg motivatie hebben om meerdere keren per week te lopen en ook een afstand te kunnen van meer dan 10 kilometer. Ik ben nu op zo'n punt dat de 5k me redelijk goed afgaat, en nu hoop ik dat ik het eens een keer volhoud en opbouw naar de 10k...

❤ even terug naar de middelbare school. Iedereen weer even spreken en de oude vakken volgen lijkt me super leuk!

❤ heel veel chocolade eten zonder er een dik gevoel van te krijgen. Dat zou het leven perfect maken!

❤ een Macbook air kopen. Ik heb een laptop die het prima doet, maar hij is 15.6 inch en krijg dat maar eens in je tas mee naar de uni... Natuurlijk zijn er ook wel andere merken kleine laptops, maar als ik dan toch bezig ben wil ik ook wel meteen een Macbook.

❤ een leuke jongen ontmoeten,

Wat zou jij heel graag willen?

Liefs, Marjolein