15-02-15

#throwback - Berlijn in 2013

Wat zou ik op dit moment graag in een ver oord zitten! Maar oké, omdat ik zo onkieskeurig ben maakt het me niet eens uit of het ver is of niet. Ik wil gewoon erg graag op vakantie, en dan het liefst een leuke citytrip. Opzich heb ik al best wat mooie steden in Europa gezien, waaronder Parijs, Berlijn, Barcelona, Londen, Florence... In het kader van #throwbacksunday (wat niet eens bestaat, maar we doen even alsof) heb ik wat 'oude' foto's opgeduikeld, die ik maakte toen ik in de zomer van 2013 met Floor in Berlijn was. Good old times <3












Ik ben twee keer in Berlijn geweest, en het is echt een heerlijke, gezellige, bruisende, mooie, hippe stad. Ik zou er zo nog een keer heen gaan om door de fijne straten te zwerven en ook voor het lekkere eten en de leuke winkels. Aaaah liefde.

Ben jij ooit in Berlijn geweest?

Liefs, Marjolein