14-02-15

quotes to live by

Soms lees ik een quote, en meteen op dat moment weet ik dat het één van mijn favoriete quotes gaat worden. Een mooie quote kan vaak precies beschrijven wat je op dat moment voelt, alsof het je gedachten kan lezen, en andere quotes vind ik juist heel grappig! Op welke manier het me ook raakt, als ik een mooie nieuwe quote vind, strooi ik hem de dagen daarna vaak in het rond. En vandaag op deze prachtige valentijnsdag (ik was bijna vergeten dat het vandaag was, dat beschrijft mijn liefdesleven wel...) deel ik een paar mooie quotes met jullie.

Eyes
''Stop waiting for fridays, and stop waiting for summers, and stop waiting for someone to fall in love with you. Because those things will happen. But in the meantime, enjoy right now.''  - Lucy Sutcliffe

Untitled
"Neal didn't take Georgie's breath away. Maybe the opposite. But that was okay - that was really good, actually, to be near someone who filled your longs with air'' - Rainbow Rowell in Landline

15steep: IMG_000150 (by Naemi O) - A glimpse of Heaven | via Tumblr

''It doesn't take a lot of strength to hang on. It takes a lot of strength to let go.'' - J.C. Watts

Untitled
''Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be s u c c e s s f u l l''  - Albert Schweitzer

New york

"Keep your hopes high and your expectations low. Your are not entitled to anything but there is nothing you can't earn. Enthusiasm can protect you from absolutely anything." - Taylor Swift

Wat is jouw favoriete quote?

Liefs, Marjolein