21-02-15

mijn favoriete vest

Hi, ik ben terug. Het voelt als eeuwen geleden dat ik een blogje online gezet heb, maar eigenlijk is het nog niet eens een week geleden... Wel vind ik het te lang, want ik zit juist vol inspiratie en vind het zo leuk en ontspannend om even een blogje (of meerdere) te typen! Helaas vraagt de studie veel tijd van me op dit moment, en schiet het bloggen (en het hardlopen) er vaak bij in.

Als ik 's ochtends met een duf hoofd in mijn kast sta heb ik nog niet altijd perfect gevoel voor mode, en daarom leg ik vaak 's avonds mijn outfit al klaar. Maar wat ik in de ochtend wel altijd goed kan combineren is mijn lievelingsvest. Ik weet dat het bijna elke outfit speciaal maakt, en ik draag hem dan ook elke week wel één of meerdere dagen. Het blijft gewoon leuk! Gelukkig zijn er talloze combinaties te bedenken met dit vest, en ben ik er nog lang niet op uitgekeken. Aanschouw mijn favoriete vest ever, van de Vero Moda.



Deze outfitfoto maakte ik in oktober vorig jaar!

Dit is 'm dus! Wat ik super fijn vind is de combinatie warm, mooi, leuk, en super goed te combineren. Het vaakst draag ik het met mijn zwarte high-waisted broek en een wit of ander effen t-shirt eronder. Maar het is ook super leuk met een maillot en strak rokje erbij. Love it! Ik denk dat de liefde tussen mij en het vest nog wel even zou blijven, en als ik hem in de zomer niet meer kan dragen, zal ik nog vaak uitkijken naar het moment dat het weer koud genoeg is om het aan te doen.

Heb jij ook een favoriet kledingstuk?

Fijn weekend, Marjolein