12-01-15

zomerfoto's uit de oude doos

Jeetje, wat verlang ik naar de zomer. Ik wil de zon op mijn gezicht en huid voelen, een bruin kleurtje hebben, zwemmen in de zee, zonnebrillen dragen en veel ijsjes eten en lezen in de zon. Tot het zo ver is vermaak ik me ook wel weer met winter hoor, want binnen zitten kan ook lekker zijn, en ik hou van het gevoel van frisse lucht op mijn hoofd. Maar... zomer is toch meer mijn ding. Ik keek foto's van de afgelopen drie zomervakanties terug, en deel de leukste met jullie!

2012 - Toscane




























2013 - Oostenrijk en Toscane






2014 - Bali







Wauw, wat is het op al bovenstaande plekken prachtig en heerlijk! Ik kan niet wachten om weer te reizen in de zomer. Dit keer hebben we een vakantie naar Rome en Umbriƫ gepland. En met Floor ga ik (waarschijnlijk) een midweek naar Stockholm. Ja, ja, ja! :D

Liefs, Marjolein