02-01-15

Q&A a day

Iets meer dan een jaar geleden kocht ik na maanden craven eindelijk de Q&A a day. Het leek me zo ontzettend leuk om vijf jaar lang elke dag een vraag te beantwoorden, en dat je na het een jaar te hebben ingevuld weer terug gaat naar de eerste vraag en daardoor kunt zien wat er veranderd is vond ik ook een leuk idee. Ik heb vroeger ontzettend veel dagboeken vol gepend, en dat mistte ik ergens wel, en daarom dacht ik toen dat dit een goede vervanging zou zijn. Niet veel werk, wel veel plezier. En nu... is het eerste jaar voorbij!



Feitjes over 2014 in Q&A a day:

  • Het begin van het jaar was ik opvallend veel bezig met het behalen van mijn Pre University College module Work Psychology. Helaas is het niet gelukt, en het enige lichtpuntje van die dag was dan ook dat ik Backgammon won van papa... 
  • Ik wilde op 13 januari naar heel veel plekken reizen, waarvan twee dit jaar ook werkelijkheid zijn geworden: Barcelona en Bali.
  • Op 18 januari vond ik het heel vredig dat we uit eten gingen met ons kleine C&W klasje.
  • Ik wilde ook graag een bloggers café beginnen als bedrijfje, waar bloggers samen komen en inspiratie op kunnen doen. Best een goed idee, Marjo.
  • Aan het begin van februari werd mijn oude blog (Sweethippos) vermeld op Teskuh.nl en kregen we veel bezoekers en volgers. Dat was echt leuk!
  • Als ik 10 februari moest omschrijven als een dier, was het een ree...
  • 20 februari was een lekkere dag.
  • Ik was in maart he-le-maal klaar met school en wilde mijn diploma meteen.
  • 13 maart was de meeloopdag van de studie die ik nog doe, en die was blijkbaar overtuigend genoeg, want ik was en ben heel enthousiast over de studie. 
  • Ik noemde mezelf Singer-Songwriter muziek.
  • Het begin van Barcelona waren er wat dingetjes die tegenzaten, zoals in de verkeerde trein stappen (hoe dan...), tapas die vies was en mensen die heel hard gingen praten midden in de nacht. 
  • Op 7 juni had ik een voorspeelavond van dwarsfluit en dat ging erg goed!
  • 'Don't be scared to walk alone, don't be scared to like it' van John Mayer was mijn motto.
  • In juli gaf ik vaak heel vrolijke antwoorden. Ik had vakantie en voelde me toppie.
  • 15 augustus had ik een mooie, platte buik... Ok.
  • Diepzinnig: je hoeft geen back-up plan, want je moet er altijd vanuit gaan dat het goedkomt. En zo niet, dan volgt de oplossing vanzelf.
  • Mijn simplest pleasure is lezen.
  • 12 oktober beschreef 'eten' de dag.
  • Eind oktober voelde ik me lui en dik, omdat ik al heel lang niet had hardgelopen/gesport en veel te veel taart had gegeten voor mijn verjaardag. 
  • Op 7 december zag ik mezelf als volgt over een jaar: dan ben ik tweedejaars van mijn studie en heb ik iets leuks gevonden voor naast mijn studie. En heel misschien woon ik dan wel op kamers.
  • Ik vind het leuk om over eten, school en muziek te praten.
  • De mooiste herinnering aan 2014 is de reis naar Bali.
Ik ben benieuwd wat voor diepzinnige, leuke en rare antwoorden ik dit jaar weer ga geven! Ik vind het in ieder geval super leuk om door mijn Q&A a day te bladeren en me te verbazen over de antwoorden die ik heb gegeven en de dingen die ik heb gedaan dit jaar. 

Liefs, Marjolein