16-01-15

nieuw hardloopshirt

Al een hele tijd snuffelde ik af en toe bij de hardloopkleding op de H&M site. Meestal gooi ik wat in mijn mandje, maar heb ik uiteindelijk geen zin om geld uit te geven, dus dan klik ik het weg. Maar aangezien ik best wel goed bezig was met hardlopen (eigenlijk niet, maar het idee is leuk) en geld had, besloot ik toch maar eens iets te bestellen wat al een hele tijd op m'n wishlist stond: een hardloopshirt met lange mouwen, zodat ik niet meer hoef te kloten met zweterige, te warme vesten en dikke truien. Na anderhalve week kwam het eindelijk aan (ik snap echt niet waarom de H&M webshop niet wat sneller bezorgt...) en toen ik het ging passen bleek het ook nog eens te passen.





Het is bijna precies zoals ik 'm verwacht had. Hij zit lekker strak, maar niet té strak, heeft leuke kleurtjes en is van ademend materiaal. Ook handig: er zit zo'n duimgat in de mouw, voor als het koud is. Zo hoef je geen handschoenen aan. Ik kan niet wachten om er mijn eerste rondje mee te gaan rennen. Helaas... moet ik even een paar dagen rust nemen, omdat ik last heb van mijn knie.

Nu staan er nog nieuwe hardloopschoenen en een mooie legging op de hardloop-wishlist. Maar schoenen zijn zo duur!

Liefs, Marjolein