01-01-15

my december



Ik wil jullie om te beginnen allemaal een heel fijn nieuw jaar wensen! Want het is januari, wat ik echt onwijs bizar vind. Voor mij voelt het nog alsof het een maand geleden is dat het oud&nieuw is, maar dat is het niet... Zoals jullie al in mijn jaaroverzicht hebben kunnen lezen, heb ik heel wat leuke dingen gedaan en beleefd in 2014! Ik heb in dat artikel nog niets over december verteld, omdat dit artikel er ook nog aan zat te komen. Maar nu... is het er dan toch! Ik ga terugblikken op december met de foto's van mijn Instagram!



















Wat hou ik van december, en al die leuke feestdagen als Sinterklaas, kerst en oud&nieuw! Op 5 december vierden we met z'n viertjes de pakjesavond. We hadden dit jaar lootjes getrokken, en iedereen kocht voor €50 voor die persoon. We leggen de kadootjes altijd bij de kachel neer, wat ik altijd super gezellig vind staan. 

Ik maakte een artikel over mijn Engelse boeken, en plaatste ook een fotootje daarvan op Instagram. Rainbow Rowell is wel één van mijn favo schrijvers.




















Ik ging met Marieke uiteten bij Pappa Joe in Groningen. Dat was echt smullen, maar helaas voelde ik me de volgende dag heel erg misselijk (ik weet niet zeker of het daardoor kwam!). Op Instagram plaatste ik mijn outfit van die dag: mijn favoriete broek, een shirtje en een rode blazer. 

Helaas was het tijd om voor een midterm te bikkelen. Ik heb de midterms goed gemaakt! Een 8 op Financial Accounting, 9.1 op Mathematics en (helaas) een 5.5 op Macroeconomics. 




















Hoe snel het weer altijd kan omslaan... De ene dag was het prachtig. zonnig weer, de volgende dag hoosde het. Ik vind het altijd zo fijn als de zon door de ramen schijnt!

Ik slaagde voor mijn rij-examen! Ondertussen heb ik mijn rijbewijs opgehaald en heb ik al een paar keer rondgescheurd in papa en mama's auto. Ik vind het super leuk en fijn om nu echt zelf te mogen rijden!




















Een flinke tosti eten is nooit mis. Deze was wel een klein beetje aangebrand, haha.

Om te vieren dat ik mijn rijbewijs heb gehaald, moest er natuurlijk een Jillz gedronken worden.




















Red lips, don't care!

Kerst-selfie.




















Outfitfoto's op eerste kerstdag.

In de auto onderweg naar oma op tweede kerstdag.




















Ik was voor het laatst bij de Albert Heijn afgelopen weekend, en ik kreeg bloemen van mijn baas als afscheid. Ik heb ze op de piano van papa gezet, en dat vond ik er heel fancy uitzien.

Omdat deze foto van Suzanne en mij zo leuk is. Dit is in Leeuwarden, waar oma woont.




















Deze leuke kerstboom mag van mij nog wel even wat weekjes staan, maar helaas is hij vandaag weer opgeruimd... 

Afgelopen maandag kwamen Soesja en Lisa over uit Amsterdam en gingen we chillen in Floor haar kamer in Groningen. We dronken Baco en gingen nog een paar uurtjes uit in de stad. Helaas was het super rustig en waren er ook wat dingen dicht, waardoor we om 3 uur maar weer terug gingen. Maar echt leuke tijden gehad!




















Oliebollen, oh yeah! We reden 's ochtends naar Zeijen (ergens in Drenthe) omdat daar volgens papa en mama heerlijke oliebollen zijn. Ik was de chauffeur. In de auto begon het goddelijk te reuken naar oliebollen, en toen we thuis kwamen duurde het niet lang voor we aanvielen.

My year in books (Goodreads).

December was een super leuke maand, en ik denk dat ik van januari (ook al vind ik het altijd een depressieve, lege maand) ook weer wat leuks ga maken :)

Liefs, Marjolein