22-01-15

inspirerende werkplekken

Oh, wat hou ik van We Heart It! Bijna elke dag scroll ik door de site heen, en hart ik elke afbeelding die me op welke manier dan ook inspireert. Tijdens het studeren op mijn kamer loop ik vaak tegen het probleem aan dat ik de hele dag tegen een muur aan het kijken ben. Voor eventjes is dat niet zo erg, maar na een hele dag voel ik alle mogelijke muren op me af komen en wil ik alleen nog maar ruimte om me heen. Ik zou m'n bureau wel bij mijn raam willen zetten, maar eigenlijk kunnen de meubels in mijn slaapkamer niet echt op een andere manier staan dan hoe het nu staat. Gotta love schuine muren.... grapje. Maar gelukkig hebben andere mensen wel een perfecte werkplek en zetten zij foto's daarvan op internet. Ik kan ze dan weer hearten, er inspiratie uit halen, en bedenken hoe ik het later zelf wil. Kijk maar mee met mijn inspiratiebronnen voor een werk/studeer plek.








Zo'n kaartenrek wil ik super graag!





Ik loop echt over van de inspiratie hoe ik mijn studeerplek kan opknappen. Hopelijk vind ik binnenkort een manier om mijn bureau toch bij mijn raam te zetten, want dat zou ik echt heel fijn vinden! Ik hou trouwens echt van die stijl dat alles zwart-wit is en dat er gekleurde details aangebracht zijn. Oh Oh Oh, het is zo geweldig.

Wat zou jij graag aan je studeer- of werkplek toevoegen?

Liefs, Marjolein