23-01-15

hoe ik mijn havermout klaarmaak

Havermout is mijn favoriete ontbijt voor als ik 's ochtends wat meer tijd heb, en af en toe eet ik het ook voor de lunch. Je kunt het op wel duizend verschillende manieren klaarmaken, en op die manier blijft het lekker en speciaal: de ene keer met appel, de andere keer met banaan, met water, melk of amandelmelk, in een pannetje of in de magnetron... Ik heb al heel wat verschillende combinaties geprobeerd, maar elke keer kom ik weer terug bij mijn favoriet. En in dit artikel ga ik jullie laten zien hoe ik dat doe.


Je hebt nodig: havermout, rozijnen, een appel, melk, kaneel, chia zaad en appelstroop.




Ik hoop dat jullie deze versie van havermout net zo lekker vinden als ik! Natuurlijk kun je het ook in een pannetje klaarmaken, en kun je ook één of meer dingen weglaten en er iets anders voor in de plaats doen.

Ik ben benieuwd hoe jullie je havermout altijd eten!

Liefs, Marjolein